GTI 6r bezitters

Waarom rustig aan doen?? Daar wordt je auto lui van.

In het begin meteen op zn staart trappen, dat is het beste om er zo snel mogelijk te maken. Er staat nergens dat dat niet mag (toch?)
 
Lijkt me niet verstandig, het instructie boekje zegt dat tot 1000km tot 2/3 van het maximale toerental mag gaan en daarna mag/moet je opbouwend varieren tot het max toerental.
Dus er is wel enige speelruimte in ieder geval genoeg om oom agent te activeren.
 
Yep, den mijne komt (als het goed is) begin juni binnen. 8 weken heb ik er dan op moeten wachten. Een proefritje maken was een hele opgave. Onze dealer (Udenhout / Eindhoven) had geen GTI staan, dus die moest iets regelen. Uiteindelijk stond er een 1.2 TSI klaar bij de dealer om ons naar de Pon in Leusden te brengen. Op en neer naar Leusden betekende voor ons een retourtje van 250 kilometer. Daar aangekomen stond de GTI klaar en hebben we daarin ook nog eens een dikke 100 kilometer gereden. Dit was dus een volwassen proefrit, gelukkig was dit ideeaal om beide wagens met elkaar te vergelijken. De GTI beviel prima, dus ‘na thuiskomst’ meteen de deal afgerond. Momenteel rij ik een Swift Sport, die gaat na de komst van de GTI naar de frau. Haar Picanto gaat op zijn beurt naar Van udenhout als inruil materiaal. Als ik in den toekomst vragen mocht hebben dan weet ik nu waar ik terecht kan. :)

scf9ea-1.jpg


Tijdens de proefrit met Neerlandsch bekendste Polo GTI: http://youtu.be/9xpvkXYAJRk

24g9e8l-1.jpg


De SSS die naar de frau gaat. Ojee, ik zie de krassen en dutjes nu al zitten ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!