Groupbuy JD Engineering

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel grappig trouwens:
0-5 auto's: 10% korting

Dus als ik nu naar JD zou gaan en zeggen dat we een groepsactie hebben gehouden op MyPolo en dat ik daar de enige aanmelding was, dan krijg ik ook meteen 10% korting?

Je hebt kans dat je omdat je bij dit forum zit al korting krijgt inderdaad. Zeker weten doe ik het niet maar dat was toen ik de Seat had wel en ik was bekend op het seat forum.
 
Ik wil ook wel meedoen maar dan alleen als we meer dan 10% korting krijgen. Ik moet er bijna 2 uur op rijden en dan wil ik wel nog wat overhouden in de portemonnee qua benzine. Ik rijd overigens een 1.2 TSI met 105 pk.
Het liefst zou ik hem laten chippen bij Celtemp of Tuningparts qua afstand, maar dat zal wel niet kunnen denk ik.
 
Het klinkt wel erg interessant. Ik heb een 1.2 TSI 90pk en volgens mij moet deze via OBD getuned kunnen worden bij JD. Alleen nu las ik dit bij JD:
Bootmode tuning (MJ 2010 – Heden)
Vanaf medio 2010 hebben de meeste VAG modellen een extra beveiliging mee gekregen. Deze beveiliging zorgt ervoor dat OBD tuning niet zomaar mogelijk is zonder eerst de motorcomputer te ‘unlocken’. Dit betekend dat wij de ecu demonteren, vrijschakelen en vervolgens flashen we de aangepaste data (kernvelden) in het geheugen van de computer.Daarna wordt de nieuwe software over de oude heen geschreven. Nadat de software geladen is vindt er een uitgebreide testrit plaats, waarbij weer naar verschillende parameters wordt gekeken. Denk hierbij aan een stukje maximale motorbelasting ter controle van werking lambda sonde, mengsel onder vollast, turbodruk, gemeten luchtmassa. Deze tuningssessie duurt ongeveer 2 uur.
JDEngineering – VW Polo Tuning JDEngineering Lochem

Voor mij is juist het probleem dat de garantie zou vervallen.


Ik ga dit topic iig goed in de gaten houden, ben zeker geïnteresseerd.
 
Hoe staat het met de plannen? Ik overweeg ook om onze 1.6tdi te laten chippen bij JD. Over 2 weken gaan we met de auto op vakantie, zouleuk zijn als hij dan al gechipt is. Aan de andere kant is een korting ook wel aantrekkelijk....
 
Wat mij betreft kan het ZSM. Ik heb nu ook vakantie dus..
Nog meer mensen die interesse hebben??
Bij 6-10 man, hebben we al 15% korting dus!!

1. Quote 1.2tsi
2. Janvandeaast 1.2tsi
3. Flow 1.2 TDI BM
4. mrmaranello 1.2TSI (ovb van percentage korting)
 
Ben benieuwd of een chip op maat (boven op een al bestaande chip) ook wordt gedaan in deze actie :)
Zo ja, dan ben ik wel geïnteresseerd om mee te doen :mrgreen:
Maargoed, zal morgen wel even mailen naar JD engineering of dat ook kan en dan de info hier posten, denk dat dat net even wat sneller gaat dan te wachten op een reactie hier ;)

Edit:

Schoot mij vanochtend te binnen dat ik was vergeten te kijken naar de overige voorwaarden van de actie en aangezien het alleen de maand september betreft om te gaan chippen, komt dat voor mij erg ongunstig uit. (voor mijn te komen studiejaar staat deze maand erom bekend dat die belachelijk druk is namelijk)
Bij deze trek ik mij dus weer terug :oops:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VW  6R  1.2TDI 
1. Quote 1.2tsi
2. Janvandeaast 1.2tsi
3. mrmaranello 1.2TSI (ovb van percentage korting)[/QUOTE]

Beste mensen ik zie er helaas vanaf. Ik heb de module hier op
het forum 2e hands gekocht. WAT EEN VERSCHIL!!!

Ik raad het iedereen aan!

groeten

Floris
 
Haha Baron, ik vond je reactie zo gekleurd overkomen dat ik even je andere berichtjes heb bekeken. 3 berichten die allemaal verhalen over hoe fantastisch Ventura is. Als je zo graag wilt pluggen, leg hier dan gewoon een goede aanbieding neer:mrgreen:

hallo! ik wil ook graag meedoen met JD. ik heb nu ventura, maarrr.... volgens mij helpt het geen klap. Ik wil dus JD proberen, kan ik gelijk eens het verschil beoordelen, dus; I'am in!

Polo 1.2 BM TDI
 
Ik bel vanmiddag met JD omtrend de BlueGT, er was hier vraag naar. Vanmiddag dus meer hierover!!
Zoals gezegd zijn er vanaf 6-10 mensen 15% korting mensen!!

Ik stel voor een Deadline van 25 Augustus 21:00 uur aan te houden voor het aanmelden van de actie.
Hierna stuur ik iedereen gegevens zodat ze zelf een afspraak kunnen maken met JD voor het chippen.

1. Quote 1.2tsi
2. Janvandeaast 1.2tsi
3. mrmaranello 1.2TSI (ovb van percentage korting)[/QUOTE]
4. Teddy 1.2 BM TDI
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hierbij een Update:

Ik heb gebeld met JD-Engineering en het gaat als volgt:
De volgende Kortingen zijn van toepassing:
0-5 (autos) : 10% korting
6-10 : 15% korting
11+ : 20% korting

Bij een groepsactie geldt ook een verlaagd tarief voor de rollerbank (€100,-) dit zit namelijk niet bij de tuning prijs in.
Zodra de deelnemers bekend zijn zullen ze de gehele maand September de tijd hebben om de tuning te laten uitvoeren (iedereen op één dag is toch niet mogelijk).
Met betrekking tot de 1.4tsi voor de BlueGT, hier zijn ze mee bezig en zullen zij (als het goed is) gekraakt hebben voor September.

Ik stel voor dat de uiterlijke inschijfdatum dan ook 25 Ausgustus is.

Groet Jan


Beste Jan,

Waarom verplaats je de inschrijfdatum zo kort voor de eerdere door jou voorgestelde datum?

Ik heb namelijk nog een vraag uit staan bij JD waarop ik eerst antwoord wil voordat ik me inschrijf.

Groeten Patrick
 
Ik bel vanmiddag met JD omtrend de BlueGT, er was hier vraag naar. Vanmiddag dus meer hierover!!
Zoals gezegd zijn er vanaf 6-10 mensen 15% korting mensen!!

Ik stel voor een Deadline van 25 Augustus 21:00 uur aan te houden voor het aanmelden van de actie.
Hierna stuur ik iedereen gegevens zodat ze zelf een afspraak kunnen maken met JD voor het chippen.

1. Quote 1.2tsi
2. Janvandeaast 1.2tsi
3. mrmaranello 1.2TSI (ovb van percentage korting)
4. Teddy 1.2 BM TDI[/QUOTE]

En is de BlueGT al te chippen?
 
Ik heb gebeld met JD en helaas nog geen chip voor de Blue GT.
Hij kon me ook geen datum geven voor wanneer dit gerealiseerd zou kunnen zijn...
Kan volgende week zijn maar ook volgend jaar... De computer moet eerst gekraakt worden door iemand voordat zij er software voor kunnen maken...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!