Groupbuy JD Engineering

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb gebeld met JD en helaas nog geen chip voor de Blue GT.
Hij kon me ook geen datum geven voor wanneer dit gerealiseerd zou kunnen zijn...
Kan volgende week zijn maar ook volgend jaar... De computer moet eerst gekraakt worden door iemand voordat zij er software voor kunnen maken...

Is er dan uberhoud iemand mee bezig met het kraken daarvan? Of wachten ze af totdat iemand anders het gekraakt heeft?
 
Ik bel vanmiddag met JD omtrend de BlueGT, er was hier vraag naar. Vanmiddag dus meer hierover!!
Zoals gezegd zijn er vanaf 6-10 mensen 15% korting mensen!!

Ik stel voor een Deadline van 25 Augustus 21:00 uur aan te houden voor het aanmelden van de actie.
Hierna stuur ik iedereen gegevens zodat ze zelf een afspraak kunnen maken met JD voor het chippen.

1. Quote 1.2tsi
2. Janvandeaast 1.2tsi
3. mrmaranello 1.2TSI (ovb van percentage korting)
4. Teddy 1.2 BM TDI

1. Quote 1.2tsi
2. Janvandeaast 1.2tsi
3. mrmaranello 1.2TSI (ovb van percentage korting)
4. Teddy 1.2 BM TDI
5. Viciouz 1.2 TSI
 
Ik zag op het VWforum.nl een groupsbuy welke in 2012 is geweest. Daar kregen ze vanaf 5 auto's 15% korting. Dat is toch weer €30 extra korting. Ik vind 10% niet speciaal. Krijgt jan en alleman!

- Wat is het voordeel van deze groepsaankoop? Bij aanmelding van minimaal 5 auto's zal er een korting plaats vinden van 15%. Dit loopt zelfs op tot maximaal 20%, waarbij minimaal 15 kandidaten zich moeten melden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik begrijp dat we nu op 5 man zitten...
Ik bel morgen met JD om ervoor te zorgen dat we minimaal 15% korting krijgen ipv de standaard 10%.
Indien dit mogelijk is zal ik de gegeven doorsturen naar JD en een PB sturen naar de mensen die zich aangemeld hebben.
Dan kan iedereen op eigen initiatief een afspraak maken met JD.
 
Ik zag dat er een paar jaar terug ook een groepsaankoop was georganiseerd bij JD. Je kon kiezen tussen chippen en rollerbank, of allebei.

Als jullie dat nu weer organiseren komen er misschien meer aanmeldingen. Meer aanmeldingen betekent meer korting :)
 
Hier hebben er toch een aantal mensen de Blue GT laten chippen!:
Rijervaringen Chiptuning Polo Blue GT 140 PK

ziptuning gaat zelfs tot 200pk

P7sTJ9A.jpg
 
Persoonlijk zou ik mooi naar JD gaan.
Zip tuning kan je later een hoop gezeik hebben met je turbo,vliegwiel etc etc.
En qua prijs zal het elkaar ook niet veel uitmaken.
Ik ga liever voor kwaliteit.
Een maatje van me heeft daar zijn BM laten chippen en die liep echt beroerd.
En turbo gaten, die van mij is anderhalf jaar terug (ook een BM) gechipt bij JD.
En gaat voor zo'n ding als de brandweer en geen problemen gehad.
 
De mensen die zich aangemeld hebben verzoek ik even een PB naar mij te sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Auto gegevens (bouwjaar, Kenteken, motortype)

Nadat ik alle gegevens heb verzameld stuur ik dit door naar JD zodat zij weten wie er korting krijgen. en kan iedereen op eigen initiatief een afspraak met hun maken.
Des de eerder ik de gegevens heb des de eerder je erheen kan ;)

Bij een groepsactie geldt ook een verlaagd tarief voor de rollerbank (€100,-) dus samen met de Korting percentage van 15%!! voor het tunen zit je bijv. voor een 1.2 TSi op €509,15 (€599 - 15%) + €100,- = €609,15
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Persoonlijk zou ik mooi naar JD gaan.
Zip tuning kan je later een hoop gezeik hebben met je turbo,vliegwiel etc etc.
En qua prijs zal het elkaar ook niet veel uitmaken.
Ik ga liever voor kwaliteit.
Een maatje van me heeft daar zijn BM laten chippen en die liep echt beroerd.
En turbo gaten, die van mij is anderhalf jaar terug (ook een BM) gechipt bij JD.
En gaat voor zo'n ding als de brandweer en geen problemen gehad.

Voor de BlueGT heeft JD nog geen tuning mogelijkheden, zodra hij het kan ga ik ook naar hem toe hoor, pakte die van ziptuning erbij om te laten zien wat er uit het bluegt blok te halen is.
 
Voor de BlueGT heeft JD nog geen tuning mogelijkheden, zodra hij het kan ga ik ook naar hem toe hoor, pakte die van ziptuning erbij om te laten zien wat er uit het bluegt blok te halen is.

Tja maar of dat ook realiteit is. Iedereen kan mooie getallen neerzetten. Als het inderdaad waar is heb je een hoop vermogenswinst. Had altijd het idee dat hij ongeveer even snel als de GTI te krijgen is na chiptuning. (180pk, 6.9s).
 
Van de volgende personen heb ik reeds de benodigde informatie:
1. Quote 1.2tsi
2. Janvandeaast 1.2tsi
3. mrmaranello 1.2TSI (ovb van percentage korting)
4. Viciouz 1.2 TSI
5. cendrinho Audi A1 1.2


Enkel nog:
6. Teddy 1.2 BM TDI
 
Laatst bewerkt door een moderator:
de gegevens zijn verstuurd naar JD-Engineering.
Ik heb niks ontvangen van Teddy maar ik ga ervan uit dat die nog mee doet dus heb ook zijn gegevens opgestuurd.
Iedereen dient zelf contact op te nemen met JD om een afspraak te maken.

suc6 iedereen!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!