Grill spuiten

Ziet er strak uit @tonykart! Ik snap wel wat je bedoeld met die bobbeltjes, daar zal ik me ook aan storen.. Plus als je er zo veel werk in stopt, dan hecht de verf vaak ook een stuk beter! Niet dat ik nu @André1968 afkraak, want als ik die foto zie, heeft hij het er ook strak opzitten!;)
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: tonykart
0efc62bf538233cdf7f739daada82226.jpg
 
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
Netjes geworden! Ben ook wel benieuwd naar wat close up foto's bij daglicht! Zo laag als de jouwe ligt kost mij al een voorbumper, heb 19 hobbels van begin tot eind van de wijk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Peppergrey
Poeh, spuiten met het logo nog in je grill? Jij durft! Heb je 'm wel echt helemaal kaal geschuurd, want chroom hecht echt voor geen meter..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
nee nog niet gepolijst, maar zet ze nog een keer in de blanke lak om meer glans te krijgen want ik zie dat er te weinig opzit en dat krijg je bij mij nog niet met polijsten nog meer glanzender.
 
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!