Grill spuiten

tonykart

Actief lid
301
43
tilburg
ja idd ik zeg niet dat het lelijk is maar ik erger mijn eigen al heel mijn auto tijd aan dat gebobbeld kunstof in alle auto

tonykart

Actief lid
301
43
tilburg
haha ja maar daarstoor ik me dan niet aan echt het kunstof aan de bumpers en dergelijke

Peppergrey

Bekend lid
880
63
26
Ziet er strak uit @tonykart! Ik snap wel wat je bedoeld met die bobbeltjes, daar zal ik me ook aan storen.. Plus als je er zo veel werk in stopt, dan hecht de verf vaak ook een stuk beter! Niet dat ik nu @André1968 afkraak, want als ik die foto zie, heeft hij het er ook strak opzitten!;)

• Like
Waarderingen: tonykart

Peppergrey

Bekend lid
880
63
26
Je ziet het niet echt heel goed, ben benieuwd naar betere foto's! :cool:

Ps, jouw Polo is wel de definitie van laag hè..Stick Out Tongue

• Like
Waarderingen: tonykart

tonykart

Actief lid
301
43
tilburg
haha ja idd, maar kan nog lager maar dan krijgen we drempel problemen.
ben benieuwd voor een meet&greet

Ardjan

Lid
37
8
26
Netjes geworden! Ben ook wel benieuwd naar wat close up foto's bij daglicht! Zo laag als de jouwe ligt kost mij al een voorbumper, heb 19 hobbels van begin tot eind van de wijk

• Like
Waarderingen: Peppergrey

Ardjan

Lid
37
8
26
Poeh, spuiten met het logo nog in je grill? Jij durft! Heb je 'm wel echt helemaal kaal geschuurd, want chroom hecht echt voor geen meter..

Poeh, spuiten met het logo nog in je grill? Jij durft! Heb je 'm wel echt helemaal kaal geschuurd, want chroom hecht echt voor geen meter..
Niet gedaan maar blijft tot nu toe goed zitten. En anders koop ik een nieuw setje voor €50 was het toch het proberen waard.

tonykart

Actief lid
301
43
tilburg
nee nog niet gepolijst, maar zet ze nog een keer in de blanke lak om meer glans te krijgen want ik zie dat er te weinig opzit en dat krijg je bij mij nog niet met polijsten nog meer glanzender.