Golf 7 gti like koplampen

Diagnose kun je wel uitzetten maar fout melding blijft. kwestie van weerstanden plaatsen dan hou je het storingsvrij met Led lampen.
het zijn wel erg mooie lampen alleen ben benieuwd naar het lichtbeeld als je er xenon in gaat zetten...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
Je kan alles toch omcoderen naar led met VCDS/VCP zou dat het probleem niet oplossen? Zo al een aantal keer gedaan bij andere MQB auto's al moet ik ook wel vermelden dat er led lampjes waren waar de foutmelding niet mee weg te krijgen was zonder weerstanden te plaatsen
 
Ik ben nog steeds pro. Het is gewoon dat ik laatste keer zoveel geld aan het ombouwen van mn armaturen heb gestoken, dat ik het voor mezelf niet kan veroorloven en verantwoorden om voor 300 euro een nieuw setje koplampen moet halen, en dan nog eens xenon erbij (want mn huidige set is H1 vs H7 wat die armaturen zijn)...

Als dit nou eens n paar maanden eerder bekend was.. haha
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!