Goede ramentinter zuid-holland gezocht

BlackDiesel

Bekend lid
1,112
627
153
Hallo mede forum mensies

Ik wil graag mijn autoruiten laten blinderen vanaf de B-style.

Op mijn vorige auto had ik een 15% lichtdoorlatende folie over mijn ruiten en dit was eigenlijk perfect voor mij. Nu is mijn polo van zichzelf al getint, maar ik wil graag hetzelfde resultaat bereiken als die 15% op mijn vorige auto. Neem aan dat ik dan een meer lichtdoorlatende folie moet nemen? 20%? Of hoger? Iemand enig idee?

Zijn elektrische ramen eigenlijk wel goed en mooi te tinten? Bij m'n vorige auto waren dit draairamen die gedemonteerd werden tijdens het tinten.

Zou iemand mij een goede tinter in zuid-holland kunnen aanraden?

Bedankt
 
Polo  6c  Verkocht 
Hallo mede forum mensies

Ik wil graag mijn autoruiten laten blinderen vanaf de B-style.

Op mijn vorige auto had ik een 15% lichtdoorlatende folie over mijn ruiten en dit was eigenlijk perfect voor mij. Nu is mijn polo van zichzelf al getint, maar ik wil graag hetzelfde resultaat bereiken als die 15% op mijn vorige auto. Neem aan dat ik dan een meer lichtdoorlatende folie moet nemen? 20%? Of hoger? Iemand enig idee?

Zijn elektrische ramen eigenlijk wel goed en mooi te tinten? Bij m'n vorige auto waren dit draairamen die gedemonteerd werden tijdens het tinten.

Zou iemand mij een goede tinter in zuid-holland kunnen aanraden?

Bedankt

Tinten van elektrischeramen gaat heel makkelijk tegenwoordig. Zowat elke tinter die ik ken die haalt de ramen eruit en tint ze buiten de auto zodat ook het onderste stuk wat normaal in de deur zit mee getint wordt.

Met een tinter in zuid holland kan ik je niet helpen wel een in Drenthe hahaha
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
Ik ben bij Perfect Blindering & Carwrapping in Barendrecht geweest voor het wrappen van m’n dak. Ze waren toen ook ramen aan het tinten en zag er goed uit. Wellicht dat je daar even kan vragen wat het moet kosten
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  1.4 TSI 204pk 350nm 
  • Leuk
Waarderingen: BlackDiesel
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!