Glanzende deurstijl installeren op 9N3

tinuspolo

Nieuw lid
Op dit moment heb ik de standard matte deurstijl elementen op mijn deuren. Graag wil ik dit vervangen voor glanzende exemplaren. Volgens mij zijn deze alleen voor de polo 9n destijd geleverd (highline).

Via deze linkhttp://translate.googleusercontent....&twu=1&usg=ALkJrhg97PGRq-agAlNyJ9D_Iv4m5UsWOw kwam ik iig een handleiding tegen voor het monteren.

Onderdeelnummers heb ik gevonden, maar ik was benieuwd of dit zonder problemen (wellicht door maatverschillen) op een 9N3 gemonteerd kan worden.

Heeft iemand ervaring met dit klusje?

Voor de geintresseerden hieronder de onderdeelnummers:
6Q6 839 904 Q041
6Q6 839 903 Q041
6Q4 839 902 G041
6Q4 839 901 G041

handig idd, alleen moet je het vertaalde nederlands wel met een korreltje zout nemen zie ik.. ik quote:

"De installatie is in omgekeerde volgorde.
Kleiner Tipp zum Einbau: Die unteren Enden der Scheibendichtungen mit Silikonspray einsprühen, dann flutscht´s auch besser. Een kleine tip voor de installatie: Spuit de onderste uiteinden van de schijf zeehonden met siliconenspray, dan sashayed beter.
"

ik kwam even niet meer bij dat ik deze zin las :mrgreen:

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!