Glanzende deurstijl installeren op 9N3

Op dit moment heb ik de standard matte deurstijl elementen op mijn deuren. Graag wil ik dit vervangen voor glanzende exemplaren. Volgens mij zijn deze alleen voor de polo 9n destijd geleverd (highline).

Via deze linkhttp://translate.googleusercontent....&twu=1&usg=ALkJrhg97PGRq-agAlNyJ9D_Iv4m5UsWOw kwam ik iig een handleiding tegen voor het monteren.

Onderdeelnummers heb ik gevonden, maar ik was benieuwd of dit zonder problemen (wellicht door maatverschillen) op een 9N3 gemonteerd kan worden.

Heeft iemand ervaring met dit klusje?

Voor de geintresseerden hieronder de onderdeelnummers:
6Q6 839 904 Q041
6Q6 839 903 Q041
6Q4 839 902 G041
6Q4 839 901 G041
 
Ik zal komende dagen even een Nederlandse handleiding op de site zetten. Dacht namelijk dat ik deze al geupload had (had hem al wel gemaakt). Verder past dit naar mijn weten gewoon op een 9N3 aangezien de deuren gelijk van formaat zijn. Er is volgens mij (dit weet ik niet zeker en op polo9n.info blijkt van niet ) een verschil tussen 3deurs stijlen en die van een 5deurs.

Voor 3deurs (mogelijk volgens polo9n.info ook passend op de eerste deur van 5deurs polo)
6Q3 837 901 G 041 Links
6Q3 837 902 G 041 Rechts

Voor 5deurs (laatste deur)
6Q4 839 901 G041 Voor links
6Q4 839 902 G041 Voor rechts

6Q6 839 903 Q041 Achter links
6Q6 839 904 Q041 Achter rechts

*Artikelnummers komen van Polo9n.info, vraag even bij de dealer na of deze kloppen.
 
Nee nog niet gedaan, ik kom namelijk tegen het probleem dat ik bij het demonteren van de stijlen van de achterdeur de achteruit niet in zn geheel naar beneden kan doen. Hierdoor kom je niet bij de schroeven die de stijl beneden vasthouden. Waarschijnlijk moet dan toch de ruit eruit bij het verwisselen. Dit geldt alleen voor de middelste stijl bij de 5 deurs.

Volgende week wil ik het vervangen en zal ik het stap voor stap beschrijven met foto's uiteraard!
 
Onderdelen zijn binnen, totaal bedrag 182 euro. De panelen op de voordeuren zijn eenvoudig te vervangen. Voor de achterdeur is het een ander verhaal. De gehele deur moet gedemonteerd worden. Ik hoop bij de schroeven te kunnen bij alleen het verwijderen van de deurpaneel.

Een handleiding met foto's kunnen jullie binnenkort verwachten. Het ziet er wel strak uit.

 
Zie hieronder het resultaat. Het monteren heb ik uitbesteed, want je gehele deurpaneel+achterpaneel+luidsprekers+achterruit moet eruit. Dat ging mij iets te ver. Maar zie hier de foto's. Kosten totaal onderdelen: 183euro





 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!