Glanzende deurstijl installeren op 9N3

Bij mij zitten ze er ook op. 2x 30,58 afgerekend en klaar.

Als iemand nog doffe deurstijlen nodig heeft bij mij liggen ze stof te happen, dus stuur maar een pb

Ik moet morgen maar eens de linkse bestellen want voor 15 euro ga ik geen moeite doen om de orginele uit te laten deuken.

Dat is helaas niet mogelijk, er komt nog een extra toeslag bovenop als het niet prive is en dan zal je ongeveer op hetzelfde zitten:)

handig idd, alleen moet je het vertaalde nederlands wel met een korreltje zout nemen zie ik.. ik quote:

"De installatie is in omgekeerde volgorde.
Kleiner Tipp zum Einbau: Die unteren Enden der Scheibendichtungen mit Silikonspray einsprühen, dann flutscht´s auch besser. Een kleine tip voor de installatie: Spuit de onderste uiteinden van de schijf zeehonden met siliconenspray, dan sashayed beter.
"

ik kwam even niet meer bij dat ik deze zin las :mrgreen:

Johan zei:
de trend/sportline ook!

Helaas, helaas ;) Trendline is behoorlijk karig uitgerust (t zelfde als de 9N Basis zowat) en op de Sportline zitten ze sowieso niet standaard. Volgens mij is t echt iets van de 9N Highline..

Jij hebt toch n 9N? Sportline & Trendline zijn volgens mij pas vanaf de 9N3 ingevoerd..
Moet er wel bijzeggen dat ik t op Duitse info baseer..

Mark zei:
Helaas, helaas ;) Trendline is behoorlijk karig uitgerust (t zelfde als de 9N Basis zowat) en op de Sportline zitten ze sowieso niet standaard. Volgens mij is t echt iets van de 9N Highline..

Ik heb een Trendline maar ik vind hem niet karig uitgerust hoor :o
Climatic, elektrische en verwarmbare spiegels, elektrische ramen..

Ook op een Trendline kan je extra opties kiezen ;) Maar je hebt wel gelijk hoor, de Trendline is absoluut beter voorzien dan de 9N Basis.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!