Ghopmeisters polo 2f steilheck Genesis

nou gaat weer lekker hier..... vanavond een aanrijding gehad op de A28 waar ik een auto aan t inhalen was die ineens ook besloot om te gaan inhalen en zonder goed te kijken me zo ineens afsneed van rechts...... met als gevolg een redelijke klapper met 110km/h op de teller! Gelukkig goed afgelopen verder! Had volgens mij echt heel anders kunnen aflopen... Maar goed zit wel weer een klote schade aan de polo :( :cry:

DSCF1442JPG-1.jpg

DSCF1443JPG-1.jpg

DSCF1444JPG-1.jpg

DSCF1445JPG-1.jpg


zojuist de bumper weer vast gezet (gelukkig gewoon uit de steun geknalt en niet afgebroken) en t knipperlicht zo goed en kwaad als t wou vervangen zodat ik morgen iig weer rijden kan. Misschien niet zo handig ivm schade taxatie die vast en zeker nog komen gaat maar goed ik moet wat.....
 
Dodehoek verwacht ik idd ook al en hij had zijn koppie er zowieso niet echt bij want volgens zeggen lag zijn oma in t ziekenhuis. Even daarvoor was hij me al voorbij gekomen op de N48 waar hij ook al een bijna (vrachtwagen knalde al de berm in met 80...) fatale inhaal aktie had waarbij als t mis gegaan was hijzelf en zijn vriendin frontaal op een vrachtwagen geknalt waren met daar als gevolg er meerdere auto's het hele geval niet meer konden ontwijken gert Inhalen op de N48 is zowieso al een NO-GO!

Maar goed moet wel zeggen dat hij t wel echt klote vond en hij bood zijn excuses meteen aan! Verder de schadepapieren netjes in gevuld etc
 
een beetje schadehersteller rekent 200,- per plaatdeel weet ik van een ABS schadeherstelbedrijf waar ik eerder veel kwam voor m'n werk als autoruitschadehersteller

Voorscherm zal vervangen worden en gespoten, bumper moet gespoten worden, en t voorfront zal gericht moeten worden en gespoten of ze vervangen die ook en dan moet ie ook gespoten worden.

Dus reken maar op ongeveer een 600,- aan spuitwerk en t voorfront richten zit al snel op 200,-/250,- en als ze t front vervangen zit je ongeveer op een 300,-

dus reken maar mee.... :(
 
economisch total loss :( De expert wou eerst maar 300,- geven maar dankzij de kerel van de garage waar ik altijd heen ga krijg ik 600,-

Vanavond al ff een andere voorbumper opgehaald en ben al even aan t rondneuzen waar ik de onderdelen kan halen en waar ik m straks goed en goedkoop kan laten spuiten
 
Jah dat wel en mag de polo houden en kijken wat ik er mee doe

en de voorbumper die ik vanavond gekocht heb :)

2f%20voorbumper%20%281%29.JPG

2f%20voorbumper%20%283%29.JPG

2f%20voorbumper%20%282%29.JPG


en verder qua plaatdelen ben ik alleen de grille lijst nodig onder de koplampen en een rechter voorscherm. En nog ff een andere koplamp rechts. Een wit knipperlicht had ik nog op de plank liggen en de bumper heb ik vanavond nog gehaald dus dan komt er alleen de montage van de grille lijst bij en t repareren of vervangen van t voorscherm en dan de spuitkosten.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!