Ghopmeisters polo 2f steilheck Genesis

Vanmorgen ff een prijsopgave gedaan bij Lakrepair En daar gaat ie ook heen als ik de poen heb van de verzekering. Hij werkt dan ook gelijk alle roestplekjes aan de voorkant weg

en zo ben ik tijdelijk ff van de schade af Big Grin

DSCF1726JPG-1.jpg

DSCF1724JPG-1.jpg
 
Heb een 2e setje Solex c40 ADDHE carbs op de kop getikt voor heel weinig :mrgreen: Die ik dus aan t schoonmaken en dus demonteren ben :mrgreen:

Zo kreeg ik ze binnen
DSCF1855JPG-1.jpg

DSCF1857JPG-1.jpg

DSCF1856JPG-1.jpg

DSCF1858JPG-1.jpg

DSCF1859JPG-1.jpg

DSCF1863JPG-1.jpg

enigste wat kapot is is dit
DSCF1860JPG-1.jpg


De 1e ligt er nu dus zo bij helemaal schoon na borstel en dasty beurtje
DSCF1865JPG-1.jpg

DSCF1864JPG-1.jpg

Deze moeten nog in t badje met dasty
DSCF1866JPG-1.jpg
 
1e week mei staat de polo bij de spuiter :thumbup: En een collega van mij zag op de sloop in westerhaar een achterklepje in een polo zitten die volgens hem nog erg netjes was, dus ik vorige week zaterdag wezen kijken en meteen maar mee genomen want die is nogal beter en netter als die van mij met de roestgaten :( Daar heb ik zojuist ff de achteruit er uit gehaald voor de spuiter.

En zelfs achter de ruit zit er gelukkig weinig roest :!: Big Grin
DSCF1934JPG-1.jpg

DSCF1932JPG-1.jpg

DSCF1930JPG-1.jpg

En het kleine deukje wat er waarschijnlijk op de sloop in is gekomen
DSCF1931JPG-1.jpg


Dus die wordt ook netjes gemaakt en gespoten als ie bij de spuiter staat Big Grin En dat nog steeds binnen t uitgekeerde schade bedrag Big Grin Big Grin
 
hier ff de foto's van de polo die gister net terug is van de spuiter moet m zelf nog afbouwen. en de spuiter zag dat de bumperbalk toch nog iets krom is en daarom zit de bumper nog niet helemaal netjes... en de grille lijst ontbreekt hier nog want die moet er nog in gelast worden maar ik wou m ook aan de binnenzijde goed in de coating hebben!

hier geen roest meer achter t banaantje
DSCF2300JPG-1.jpg

linker voorscherm ook geen roest meer
DSCF2301JPG-1.jpg

en de schade weer weg
DSCF2303JPG-1.jpg


Ben er zelf net weer van een weekje vissen in denemarken en daarom staat de achterklep nog bij de spuiter
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!