Ghopmeisters polo 2f steilheck Genesis

@ roy: Klopt helemaal maar heb blijkbaar nogal last van een iets te brede rug.... en daardoor zit ik deels op de wangen van de rugleuning. Iets wat ik dus niet verwacht had en dus ook geen rekening mee gehouden heb helaas.....
Dit zijn de stoeltjes na een schoonmaak beurt! Ze lijken nog wat smoezelig maar dat zijn ze zeker niet!
2010_10230002.JPG


't groene van de stof kwam voor 90% overeen met de kleur van de polo en daarom vind ik het echt super klote dat t niet lekker zit want het interieur past gewoon 100% bij de auto verder :( Maar goed de oude stoeltjes zitten gelukkig nog erg goed Big Grin


Zag vanmorgen dat een van de witte zij knippers nogal losjes zat had m nog maar net in m'n hand toen wist ik ook waarom.... haakje afgebroken :evil: autostyle meuk :x :? nu eerst de oranje er maar weer op gezet en maandag ff bellen voor een setje witte zijpinkers van Hella!

En heb ook een GT embleem in de grille gemaakt vanmorgen Big Grin

2010_10240006.JPG

2010_10240002.JPG
 
vandaag maar een nieuwe 80/60mm verlagingsset incl schokbrekers gekocht aangezien de Koni geel die ik er nu onder heb de 70/50mm verlaginsveren niet zo lekker vinden..... Schokkers redelijk aan poep gereden intussen :? De 80/60mm veren leg ik op de plank want ik wil wel weer de 70/50mm gaan gebruiken
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!