Welkom op MyPolo!

Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.

Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.

Gezocht: leverancier voor onderdelen

Discussie in '(1990-1994) Volkswagen Polo 86c Facelift' gestart door NielsP, 1 aug 2018.

1. NielsP

NielsP New Member

Lid geworden:
    1 aug 2018

1
    0
    1
    Hallo allemaal,

Mijzelf even kort voorstellen: zelf ben ik geen Volkswagenrijder, maar ik heb mij hier aangemeld vanwege mijn zoon. Hij rijdt nu al een jaar of twee in een Polo Coupé uit 1992. Prima wagentje nog, motorisch niets op aan te merken en ook qua uiterlijk mankeert er nog niet zo veel aan de auto.

Echter, er is nu een probleem met het schakelmechanisme (pook en overbrenging naar bak). Dit gebeurde eerder en toen hebben we een onderdeel van de sloop weten te halen. Maar ook deze vervanging is nu aan vervanging toe en dus proberen we aan 'nieuwe' of in ieder geval goede gebruikte onderdelen te komen.

En nu ben ik op zoek naar een adresje daarvoor, liefst in het Noorden van het land. Weet iemand een adres waar ik aan dergelijke onderdelen voor een 1992 Polo kan komen?

Dank!

Volswagen Polo Coupé 1.3 CAT

2. Google AdSense Advertenties

Word om alle Google Adsense reclame te verbergen.
  3. Robin-1991

Moderator

Lid geworden:
    18 aug 2017

814
    170
    43
    Kan de VW dealer dit niet gewoon bestellen?
    Of misschien hebben die een adres waar ze onderdelen van "oude" autos vandaan halen.

En anders een bedrijf waar autobedrijven hun onderdelen vandaan halen.

Vw Polo 6r 1.2 tsi

4. pigeon

pigeon Well-Known Member

Lid geworden:
    7 nov 2014

2.159
    1.162
    113
    Kijk eens op mijngrossier.nl, die gebruiken een programma hbase wat veel garages ook gebruiken. Ik heb even snel een 92 polo geselecteerd en dan versnellingsbak, daar stond iets over reparatieset hefboom.

volkswagen polo 6c 1.2 tsi 90 pk

Brent Verhaegen vindt dit leuk.
  5. Brent Verhaegen

Premium member

Lid geworden:
    18 apr 2016

344
    138
    43

Spritmonitor.de Volkswagen Polo 9N3 1.2 6v 60pk BBM

Martien vindt dit leuk.
  6. hawkeye

hawkeye Active Member

Lid geworden:
    16 feb 2017

183
    33
    28
    Informeer eens bij VAS autodemontage in den Dolder, die heeft veel staan van VAG.

Volkswagen Polo 6R Highline 1.4

7. Rick6R

Rick6R Active Member

Lid geworden:
    29 aug 2017

168
    102
    43
    De dealer vind een Golf 4 al stokoud. Laat staan een Polo uit de jaren 80/90.

Wij bestelde alles bij de Brezan als er een 90er Golf of Polo van de eerste eigenaar langs kwam. (PON Dealer)

2015 Volvo V40 2.0 D2 R-Design

Deel Deze Pagina

XenForo/
  1. Deze site maakt gebruik van cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring te optimaliseren en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie