Gevraagd: audio fanaticz

Nope helaas niet. Maar dat lukt aardig zelf. Alleen bekabeling doortrekken nog nooit gedaan. Dus mocht dit m wworden, wordt t veel filmpjes kijken! :tearsofjoy:;)
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 105pk TSI DSG7 
Voor de geïnteresseerden:
Heb een berichtje terug ontvangen

2x Gladen M165 compo-set (€140.- per set) € 280.-

Gladen RC70C4 versterker € 199.-

Dempings materiaal € 50.-

Gladen kabelset € 34.95

Montagekosten € 200.-


Totaalprijs € 763.95 incl. Btw.

Dus scheelt best een hoop!
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 105pk TSI DSG7 
Ik zal even mijn ervaring met een versterker delen..

Positive is dat je het maximale uit een speaker kan halen.
Het geluid is meestal iets voller en gaat harder/duidelijker.

Nadeel is dat het altijd storings gevoelig blijft of je hoort een ruis of je dynamo op toeren.

En je moet een hoop draden trekken wat betekent dat je halve interieur open moet.
En je verliest ergens ruimte.

Ik heb in het verleden altijd een subwoofer gehad.
Hierdoor hoef je niet van die hele dure versterkers en speakers omdat de sub de bass "overneemt".

En een apparte parrot of ander handfree set moet anders worden geschakeld, anders blaas je hem op.

Hoe dat zit met ingebouwd in je radio durf ik niet te zeggen.

Ook vind ik de huidige speakers (v+a) icm met een goeie radio behoorlijk goed spelen.
Zeker als je hier het geluid via usb of cd afspeeld via de radio/fm is dit stukke minder.

Personelijk zou ik andere speakers met isolatie monteren en eens kijken of je tevreden bent.
Zo niet kan je altijd nog een versterker er bij monteren


P.s dit is mijn mening/ervaring
 
Voor de geïnteresseerden:
Heb een berichtje terug ontvangen

2x Gladen M165 compo-set (€140.- per set) € 280.-

Gladen RC70C4 versterker € 199.-

Dempings materiaal € 50.-

Gladen kabelset € 34.95

Montagekosten € 200.-


Totaalprijs € 763.95 incl. Btw.

Dus scheelt best een hoop!

Ben ik niet met jou eens, aangezien in duitsland het ook niet ingebouwd word voor dat geld.
Dus trek van het totaal die 200 af en je bent bijna net zo duur uit want dan scheelt het 13,95 en voor dat bedrag zou ik niet naar duitsland gaan aangezien je dan ook met garantie zit.

Daar komt bij dat de m165 weer iets anders is dan de dual rs 165.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Ik heb vandaag in een andere winkel even geluisterd.
Dit was de gladen rs165 compo i.s.w.m. Een Subwoofer. Dat was echt een supergeluid.. Nu helemaal aan t twijfelen wat te doen.. Die man in de winkel zei boxen in je achterdeuren doe je voornamelijk voor mensen op de achterbank, niet voor jezelf. Versterker is een must zei hij ook!

Klopt ben ik met je eens! Denk dat ik t sws gewoon zelf wil proberen om in te bouwen. 200 kan ik leuke andere aanpassingen van doen in de auto!
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 105pk TSI DSG7 
Is ook weer smaak, ik heb wel goede boxen achterin en vind het wel fijn dat het ook van achteren komt.
Mischien moet je eerst eens goed nadenken wat je uberhaupt wil aangezien het blijft veranderen.
Wat ik overigens wel snap.

compo voor.
coaxiaal met tweetter achter
sub erin.
en twee goede versterkers.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Ik heb vandaag in een andere winkel even geluisterd.
Dit was de gladen rs165 compo i.s.w.m. Een Subwoofer. Dat was echt een supergeluid.. Nu helemaal aan t twijfelen wat te doen.. Die man in de winkel zei boxen in je achterdeuren doe je voornamelijk voor mensen op de achterbank, niet voor jezelf. Versterker is een must zei hij ook!

Klopt ben ik met je eens! Denk dat ik t sws gewoon zelf wil proberen om in te bouwen. 200 kan ik leuke andere aanpassingen van doen in de auto!
ik wil hier even op inhaken achter speaker heeft degelijk wel nut puur om het geluid op te vullen.
muziek moet van voren komen maar je hebt wel volume nodig dat doe je met achter speakers.
ps: en het merk Eton schijnt ook goed te zijn gemaakt in duitsland.
 
Volkswagen  Polo 6c  1.4 TSI Blue-GT 
  • Leuk
Waarderingen: Martien
Ook eens, maar het is persoonlijk.
Ik vind het fijn dat er van achter ook geluid komt, Toevallig vandag mijn 3 weken oude compo geupgrade naar sql 165
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
daarnet bij een zaak in Zoetermeer geweest
ook de composet van gladen met achter coaxiaal van gladen
pasringen demping en foam+ montage 739 euries!!
vind ik niet echt goedkoop als ik eerlijk ben!!
 
Volkswagen  Polo 6c  1.4 TSI Blue-GT 
Ja je hebt 2 soorten audio upgrades, degene die gewoon keihard kunnen voor 'een paar euro' en een die hard en zuiver kan zonder dat je halve interieur mee rammelt..

Keuze altijd aan jezelf natuurlijk wat je ervoor over hebt, voor een relatief goedkope upgrade zou ik persoonlijk gewoon altijd een subwoofer plaatsen, dat geeft toch altijd voor weinig geld het meest volle geluid.
 
ik heb nu de spullen besteld bij audioupdate.nl in Arkel
ik was er een beetje sceptisch over totdat ik uitgebreid met de eigenaar gesproken hebt
hij weet waar hij het over hebt en hij heeft respect over het budget waar over je beschikt of voor over hebt.
en z'n inbouw prijzen liggen een stuk lager.
 
Volkswagen  Polo 6c  1.4 TSI Blue-GT 
  • Leuk
Waarderingen: Kristel en kawazxr
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!