Gevraagd: audio fanaticz

Goedeavond polo liefhebbers tevens audio liefhebbers!

Ik heb nog niet zo lang geleden een topic geplaatst over informatie over een audioset. Uiteindelijk met hulp uitgekomen op gladen. 2 tweeters 2 nieuwe voor en 2 nieuwe achter coaxiaal en een versterker. Nu ben ik gaan luisteren maar ik mis toch nog net iets helderder geluid. Het kan aan mij liggen of aan de boxen die in de shop zo kut waren. Geen idee..

Nu is de vraag:
Wat zouden jullie aanraden voor ongeveer 500 Euro. Alle boxen wil ik vernieuwd hebben.

Ben benieuwd naar jullie reacties!
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 105pk TSI DSG7 
Zat er een versterker op in de shop?
Bij mij is er vandaag weer een andere in gekomen en komen de speakers toch meer tot zijn recht.
En welke modellen heb je beluisterd, weet niet waar je vandaan komt maar je mag altijd komen luisteren in mijn polo.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Speakers kan je bijna niet aanbevelen. T is toch heel persoonlijk welke je prettig vind klinken.
Probeer een BLAM of Focal, heel ander geluid wat scherper tov Gladen bijv.
Mocht je rond den haag zitten, kan je nog even Gladen komen beluisteren in de polo [emoji106]
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Thanks voor t aanbod mannen! Omgeving Breda. Eindje uit de richting dus.
Ik ga gewoon op m'n gemak verder kijken. Toch jammer als ik t er t weekend in laat zetten terwijl t niet helemaal m'n ding is misschien.

Dankjewel voor de tips
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 105pk TSI DSG7 
@Martien

Heb zoals je had aanbevolen o.a. De alpha 165 Compo geluisterd. Deze zat volgens mij in een golf4.
Heb in de winkel ook de sqx beluisterd.. Deze vond ik toch beduidend beter. Zitten we natuurlijk ook in een andere prijsklasse.. Alleen ff gekeken in Duitsland om t daar te bestellen en scheelt best wel veel met hier...
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 105pk TSI DSG7 
die is idd beter maar een hele andere prijsklasse dan kom je nooit toe aan 500, en die hebben een goede versterker nodig.
Ik heb nu nog de alpha compo en inmiddels andere achterspeakers de rc 165.

Mijn versterker de 70c4 is vandaag vervangen door een rs100c4 en zelfs dat is al weer een heel verschil.
de 70c4 kon ik een ei op bakken zo heet en schoot daardoor in protection.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
die is idd beter maar een hele andere prijsklasse dan kom je nooit toe aan 500, en die hebben een goede versterker nodig.
Ik heb nu nog de alpha compo en inmiddels andere achterspeakers de rc 165.

Mijn versterker de 70c4 is vandaag vervangen door een rs100c4 en zelfs dat is al weer een heel verschil.
de 70c4 kon ik een ei op bakken zo heet en schoot daardoor in protection.

Oke thanks! Composet in Duitsland van de sqx is 310 in de aanbieding. Ik dacht Maybe nog x achterspeakers en dan is t goed zonder versterker? Maar heb wel echt n versterker nodig?
Hangt er nog iets tussen alpha en sqx in?
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 105pk TSI DSG7 
Zelf de alpha compo klinkt al heel anders met versterker, een kameraad heeft hem in zijn golf 4 zonder versterker en klinkt heel anders.
Niet goed of slecht gewoon anders, en dat is wat guus zegt het is moeilijk advies geven omdat ieders oren anders horen en ik niet mooi vind wat jij vind bijvoorbeeld.
Het is persoonlijk.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
  • Leuk
Waarderingen: Kristel
Thanks voor alle ideeën weer.
Ik ga er ff nachtje over slapen en dan toch maar de knoop doorhakken.
Heb nu de gladen rc165 4boxen en 2 tweeters voor 299,- in Duitsland gezien. Versterker is daar die jij noemde 280 in de aanbieding. Zit t wel over t budget maar Denk ik zeker waard? Laatste vraag hahaha
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 105pk TSI DSG7 
Is een leuke set, maar ook dit is weer persoonlijk aangezien je achter net als bv bij de rc 165 geen tweeters hebt.
Kwa bestellen in duitsland oke, maar mischien kun je wel korting krijgen bij een dealer in nederland als je open kaart speelt.
Dan kan hij beslissen of ik verkoop niks of ik verkoop iets met minder winst, zo steun je de nederlandse economie, moet trouwens wel zeggen dat Ik een ali express verslaving heb:mrgreen:, maar zonder gekheid het is al een stuk minder de audio als 20 jaar geleden sowiezo kwa winkels en assortiment in alle sectoren.

Probeer het eens bij de ottercarsystems;) een mail is gratis.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Ik hoor het graag, ben wel benieuwd eigenlijk wat hij doet, Setje kost in nederland 320 zie ik.
Je mag ook zeggen dat je als advies van iemand van het polo forum bla bla bla dan weet hij genoeg.
Alleen zit je met verzenden of ophalen maar ja auto rijden is geen straf en zeker niet met mooie muziek erin, o nee die zit er dan natuurlijk nog niet in.:mrgreen:;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Ik hoor het graag, ben wel benieuwd eigenlijk wat hij doet, Setje kost in nederland 320 zie ik.
Je mag ook zeggen dat je als advies van iemand van het polo forum bla bla bla dan weet hij genoeg.
Alleen zit je met verzenden of ophalen maar ja auto rijden is geen straf en zeker niet met mooie muziek erin, o nee die zit er dan natuurlijk nog niet in.:mrgreen:;)
Hahaha ik laat het weten! Heb al een mailtje gestuurd, helaas zonder het benoemen van polo forum, wel gezegd een kennis.
Ik ben ook zeer benieuwd wat hij aanbied..

Als ik die boxen neem,
M-line 95.4 versterker
En de duurste Gladen demping voor 4 deuren( speciaal pakket)
Kom ik op €550,-
In Duitsland dan hé
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 105pk TSI DSG7 
jij vind de m line mooi he, maar de rs100c4 heeft ventilatoren en van de m line weet ik dat niet.
De rs is iets sterker en meer opties kwa afstelling.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Hahaha ik laat het weten! Heb al een mailtje gestuurd, helaas zonder het benoemen van polo forum, wel gezegd een kennis.
Ik ben ook zeer benieuwd wat hij aanbied..

Als ik die boxen neem,
M-line 95.4 versterker
En de duurste Gladen demping voor 4 deuren( speciaal pakket)
Kom ik op €550,-
In Duitsland dan hé


Wordt het dan ook voor dat bedrag ingebouwd ?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!