Geven jullie je Polo een naam?

Zoals de titel al zegt. Zo ja, welke naam? Ik zelf heb nog geen naam voor mijn auto.. Mocht iemand suggesties hebben zijn ze welkom! Naar aanleiding van onderstaand artikel:

 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Bij mij zou iets als Sinaasappel, Fantablikje o.i.d. passen m.b.t. kleur.

Als het probleem met mijn media systeem / elektrisch circuit niet verholpen was dan had ik hem brombeer kunnen noemen, vanwege het geluid.

Tot nu toe geen inspiratie.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Mijn Polo heet Bertha.
De naam in ontstaan in een file rondom Parijs. Daar had de auto nogal last van enorm trage gasrespons (kwaaltje van 1.2TDI, maar dan x10). Na ongeveer 10min file rijden was de frustratie zo hoog opgelopen bij mij dat ik tegen de auto riep: "KOM OP BERTHA! JE KAN HET! TRAGE KOE!" Die naam is sinds dien altijd gebleven... Elke keer als mn vriendin nu rijd, en tussen de 5-10kmph gas geeft, is het standaard in koor: "KOM OP BERTHA! JE KAN HET!"

Tevens heb ik hiernaast nog een Golf 3 Cabrio. Die is, na maanden van frustratie, tegenslag, bloed, zweet en tranen, de naam "Murphy" gedoopt. Want, Murphy's law. Elke keer als ik een onderdeel vervangen had, ging er weer een ander onderdeel kapot. Zo heb ik 5-6 pogingen gedaan voordat de auto EINDELIJK door de APK was. Maar, desalniettemin, hij rijd super! Alleen jammer dat na 5000km ALWEER de koppeling slipt.... He lives up to his name...

Daarnaast heb ik met mn maat een hobby project gekocht (Golf 1 Cabrio) waarvan de motor niet liep tijdens de aankoop (distributieriem lag eraf). Na montage van de riem was het de vraag: Wil ie wel? of Willy niet? u guessed it right: His name is Willy! En ja, OOK Willy doet zn naam eer aan... Bij alles is de vraag: Willy nu wel? of Willy nu niet? Zo deed de claxon het niet, zekeringskast vervangen en wederom rees de vraag: Willy... oke, ik denk dat je t inmiddels wel door hebt! Uitkomst trouwens: Willy wel!
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!