Geven jullie je Polo een naam?

Mijn Mercedessen gaf ik wel een naam maar mijn Polo gaat eigenlijk maar naamloos door het leven.
Desalniettemin geef ik soms weleens een goedkeurend klopje op het dak als ik uitstap na een lange(re) rit of een bedankje. :oops:
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
.......... je bent toch niet serieus he

Ik ben helaas heel serieus. Ik moet sommige echt verbeteren. Maar als zelfs de medewerker van de auto spuiterij zegt of ik mijn golf kom ophalen... dan weet ik het ook niet meer. Dat van die geen POLO badge, bedoelde ik niet mee dat er een Golf badge op zit, dan had ik abrupt van het forum verwijderd mogen worden haha
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
  • Haha
Waarderingen: Allison6R
In mijn kenteken staat SKL dus ik noem hem wel eens sukkel.
Regelmatig geef ik hem een goedkeurend klopje op het dashboard als ik lekker door heb gereden of juist een verontschuldigende aai over zijn bol als ik een drempel te hard heb genomen hahaha. Dan noem ik hem meestal schatje...
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Een aantal van jullie verzinnen een naam op basis van het kenteken. Ik zou dan op 'Junior' uitkomen (overigens geen leuke naam, vind ik) aangezien kenteken eindigt op JR. De nieuwe kentekenserie reeks maakt het verzinnen van een naam op basis van kenteken niet makkelijker.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Ik ben helaas heel serieus. Ik moet sommige echt verbeteren. Maar als zelfs de medewerker van de auto spuiterij zegt of ik mijn golf kom ophalen... dan weet ik het ook niet meer. Dat van die geen POLO badge, bedoelde ik niet mee dat er een Golf badge op zit, dan had ik abrupt van het forum verwijderd mogen worden haha
DIt is zo herkenbaar :) Heb ook geen Polo badge achterop en krijg idd al snel dat mensen denken dat ik in een Golf rijd.

En wat namen betreft. Niet echt..
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95 PK 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!