gerammel in beide achterstijlen

Dat is dus de reden dat ik niks drink of eet in de auto. Kunnen de verdwaalde blikjes ook geen herrie maken Stick Out Tongue

Stel je voor dat je hierdoor naar de dealer was gegaan. Dan had je toch wel voor lul gestaan. :mrgreen: :ugeek:
 
Ja, ik heb me nog nooit zo dom gevoeld als gister.

Maar ik heb er uren mee gezeten, dat was het probleem.

Ik vond het echt niet fijn dat mijn auto opeens zo'n harde rammel maakte.

Ik had allemaal erge scenario's in gedachten.

Opeens zag ik een blikje liggen, dus ik haal m eruit.

En toen was het geluid weg.

Maar ik geloofde het niet meteen, dus heb ik zeker wel 4x het blikje weer op die plek gezet en weer eruit gehaald om zeker te weten dat het mijn blikje was.

Pffff
 
Zo hehe eindelijk mijn polo terug. 2 weken bij het schadecentrum gestaan voor
dat gerammel in de achterstijlen. Ze hebben diverse puntlassen vervangen en
de gehele bekleding van de kofferbak vervangen/opnieuw vastgezet. Ook
ontbraken enkele rubbers op diverse plaatsen. Al met al het heeft iets geholpen, maar op een hobbelige weg hoor ik af en toe nog wel iets. Maar ik vind het zo eigenlijk wel goed. Zal hem waarschijnlijk toch binnen nu en een jaartje inruilen op een ander merk. Denk een opel corsa. Alleen dat wordt dan een gewone 1.4. Hiervan komen de turbo's pas eind 2013. Wordt weer even wennen.
 
Kees zei:
Zo hehe eindelijk mijn polo terug. 2 weken bij het schadecentrum gestaan voor
dat gerammel in de achterstijlen. Ze hebben diverse puntlassen vervangen en
de gehele bekleding van de kofferbak vervangen/opnieuw vastgezet. Ook
ontbraken enkele rubbers op diverse plaatsen. Al met al het heeft iets geholpen, maar op een hobbelige weg hoor ik af en toe nog wel iets. Maar ik vind het zo eigenlijk wel goed. Zal hem waarschijnlijk toch binnen nu en een jaartje inruilen op een ander merk. Denk een opel corsa. Alleen dat wordt dan een gewone 1.4. Hiervan komen de turbo's pas eind 2013. Wordt weer even wennen.

Rubbers die ontbreken??? Auto al eens schade gehad of zo dan, kan mij toch niet voorstellen dat ze deze af fabriek niet gemonteerd hebben?
Rammeltjes zullen nu toch wel erger zijn vanwege de lage temperaturen, plastic wat je dan duidelijker hoort enz.
Maar goed hebben ze nog naar de bevesting van de schokbreker gekeken?
 
Auto heeft nooit schade gehad. En aan de schokbrekers lag het volgens hun niet.
Tot op heden valt het gerammel mee. Is acceptabel. Maar heb het na 20 jaar
zo'n beetje met vw gehad. Mijn eerste golf 3 gti was nog de beste.
 
Eindelijk na maanden wachten is het zo ver dat mijn auto aanstaande maandag naar Pon in Leusden wordt gebracht. Daar gaan ze nogmaals bekijken waar het gerammel
vandaan komt in de achterstijlen. Zodra ik meer weet, zal ik het hier melden.
 
Dat zijn goede berichten eindelijk opgelost
Wat voor bevstigings platen bedoel je is dat het aluminium deel boven de schokdemper ?
Jammer dat je dealer niet het sneller(zelf) heeft opgelost maar ja het verbaast me ook niks bij van M
Grt donna
 
tjee,heb ik de auto net verkocht om deze kwaal,na 5 maanden tussen dealer en pon heen en weer gesleurd te zijn,was ik het zat,heb mijn verlies genomen en de auto verkocht.
 
Donna, ik weet bij god niet welke bevestigings platen dat zijn . Ik weet niks van auto,s, ik kan er alleen maar in rijden.
Marco dat ik inderdaad klote, maar ook ik was al aan het kijken om de auto in te ruilen. Wat voor auto heb je nu?
 
Wooo dat wordt een gave bak. Ik zat ook al aan een r-line te denken, maar ik moet er dan 5000 bijleggen. En ben ook heel benieuwt naar de prijs
van die nieuwe 1.4 tsi GT blue. Zonder r pakket, misschien ook wel een optie.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!