gerammel in beide achterstijlen

Sinds een paar weken heb ik gerammel in de achterstijlen. Dacht eerst aan de gordels. Dit was het niet. Toen dacht ik aan de bevestiging van de binnenbekleding. Dit zit nl. met een zwart pinnetje in een wit plastic dopje geklikt. Dit dopje zit in de carosserie. Auto naar dealer gebracht. Ze hebben de gehele binnen bekleding bekeken en er andere dopjes op gezet.
Na een proefritje toch weer hetzelfde gerammel. Het schijnt nu dus toch echt van de carosserie te komen, maar waar dat is onbekend. Ze hebben nu Pon ingeschakeld om
dit probleem op te lossen. Ik was de eerste (zeggen ze) met dit probleem. Ben benieuwd
wat er uit komt. Iemand hier toevalllig ook zoiets gehoord bij de achterstijlen?
 
Maar roundrunner, wat heeft A-point toen bij jou gedaan. Wat was het probleem.
Mijn dealer doet alsof ze er nog nooit klachten over hebben gehad.
Ik heb ze in ieder geval al wel verteld, als ze het niet oplossen, dat ik na
4 nieuwe wagens daar te hebben gekocht, af stap van vw en een ander merk
ga zoeken. En bij de andere mensen hier zijn die er nooit mee naar de dealer
geweest of zetten jullie gewoon je radio harder ?
 
Bekend verhaal.
Heb het ook gehad. Anderhalve week geleden is bij mij een bevestigingsplaat waaraan de schokbreker bevestigd zit vervangen.
Had ook een zeer irritante tik in de auto zitten, dacht ook eerst aan de bevestiging van de gordel of van de diverse bekledingsgedeelten.
Geluid is tot op heden weg, 1e keer na een aantal uren zoeken door de dealer is het e.e.a. ingespoten/gevet waarna het geluid ook bijna 2 weken weg was.
Kwam helaas terug :evil:
Nu dus een nieuwe ''bevestigingsplaat'' noem ik het maar ff gemonteerd en ik wacht in spanning af....
 
Kees zei:
Maar roundrunner, wat heeft A-point toen bij jou gedaan. Wat was het probleem.
Mijn dealer doet alsof ze er nog nooit klachten over hebben gehad.
Ik heb ze in ieder geval al wel verteld, als ze het niet oplossen, dat ik na
4 nieuwe wagens daar te hebben gekocht, af stap van vw en een ander merk
ga zoeken. En bij de andere mensen hier zijn die er nooit mee naar de dealer
geweest of zetten jullie gewoon je radio harder
?

Bij de onze ben ik de enige die het hoort, mijn moeder hoort niets. Aangezien het haar auto is doen we ook niet de moeite om ermee naar de dealer te gaan. :lol: Zal wel niets van 'levensbelang' voor de auto zijn denk ik. :)
 
praten we hier over drie of 5 deurs polo's?
ik hoor ook war vanaf het begin. ook bij bepaalde bastonen in muziek.
maar nu komt het. niemand anders hoort het!!!!!
Ook de dealer hoort niets.
het lijkt mij met bepaalde druk in de auto te maken te hebben waardoor er vibraties ontstaan... althands, zo lijkt het mij
 
Hoor het niet op de snelweg. Maar op een gewone klinkerweg hoor ik het
continu als een getik, net alsof er iets los zit. Ook als ik door een kuiltje
rij of over een tak dan hoor ik het duidelijk. En zoals ik al zei, de eerste 6 maanden
helemaal geen last van gehad.
 
Dacht in eerste instatie ook aan de gordels, maar dit is niet het geval volgens
de dealer. Maar zelf weten ze het ook niet schijnbaar. Vandaar dat ze met
Pon contact hebben op genomen. Ik wacht op reactie nu.
Zogauw ik wat hoor laat ik het weten. Ik zit overigens in Tilburg.
 
Kees zei:
Dacht in eerste instatie ook aan de gordels, maar dit is niet het geval volgens
de dealer. Maar zelf weten ze het ook niet schijnbaar. Vandaar dat ze met
Pon contact hebben op genomen. Ik wacht op reactie nu.
Zogauw ik wat hoor laat ik het weten. Ik zit overigens in Tilburg.

Laat ze eens bij de ''bevestingsplaat'' van de schokbreker kijken. Daar lijkt/leek het probleem bij mij vandaan te komen.
Het getik/gerammel bij mij was zo erg dat bijna een dove het nog kon horen :lol:
 
Kees zei:
Dacht in eerste instatie ook aan de gordels, maar dit is niet het geval volgens
de dealer. Maar zelf weten ze het ook niet schijnbaar. Vandaar dat ze met
Pon contact hebben op genomen. Ik wacht op reactie nu.
Zogauw ik wat hoor laat ik het weten. Ik zit overigens in Tilburg.

Als het na de feestdagen niet is opgelost wil ik wel een keer die kant op komen als je dat goed vind.
Ik zou wel even willen horen wat je bedoeld...

Groet
Twan
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!