gerammel B stijl

Carolien zei:
airco leiding??mooi dat ik dat weet.Kan ik het aangeven bij de dealer. Ben er nog niet geweest. Ik hoor graag van anderen wat de status/uitslag is als ze bij de dealer zijn geweest.

Ps: ik hoor net dat het vermoedelijk door de aircoleiding komt. Hebben jullie soms ook zo'n stank in de auto, ik vind het een beetje een verbrande pinda cq kleding wat 20 jaar in de kast zit lucht als ik de airco aanzet vooral als hij voluit staat. Misschien heeft het wat met het rammelen te maken??ik weet het niet ik ben niet zo technisch

de dealer even je interieurfilter laten vervangen, en daarna een aircoreiniger van forté erdoor heen laten gaan! dan moet het weer opgelost zijn! :)
 
Het is bij mij vandaag ook opgelost! Monteur hoorde het gerammel ook en is op onderzoek uitgegaan :cool:

Oorzaak lag hem in een leiding achter/onder het dashboard kastje (aircoleiding is hier eerder genoemd, maar volgens mij werd bij de dealer gesproken over een brandstofleiding). Deze is nu omgedraaid(?) waardoor het niet meer kan trillen.

Ik ben gelukkig man!
 
Dat wordt bij mij binnenkort ook opgelost. Brandstofleiding die trilt bij bepaalde toeren, je hoort dan trrrrtrrrrrrrrrrrr van achter het dashboardkastje vandaan komen.

Iemand toevallig ook krakende achterveren bij het rustig berijden van een heuveltje?
 
Hallo allemaal, mijn eerste post hier.
Ik herken de rammel in de (linker) B-stijl. Ben er ook mee daar de dealer geweest. Die zei dat de deurvangers los zaten, en heeft ze aangedraaid. De rammel was toen weg. Na een paar maanden had ik dezelfde rammel rechts. Ze hebben de deurvangers nog eens aangedraaid. Het resultaat is dat ik de rammel nu aan beide kanten heb. . :roll: Het is vooral op slechte wegen... De dealer zegt dat ze er eigenlijk niks meer aan kunnen doen...
 
Hallo allemaal,

Paar weken geleden terug geweest i.v.m. rammelen achter het dashbordkastje. Dealer heeft het opgelost en gezegd dat het de brandstofleiding was die niet goed vast zat. Helemaal goed en het gerammel was over. Gistere terug gekomen van boodschappen doen en toen ik de auto wilde parkeren begon het gerammel weer als ik de motor stationair laat lopen. Dealer gebeld en ever 2 weken moet ik weer terug, BAH BAH BAH wat een gezeik met die auto.
 
@Carolien, het zelfde is mij verteld wbt de brandstofleiding. Ze hebben de wagen op dit moment dag 2 in de garage staan.....

Als ik voor dit zelfde euvel weer een keer terug moet dan schiet ik echt uit m'n slof (gezien de historie die ik met deze dealer heb...).

Krakende achterveren worden ook gecheckt nu!
 
Volgens mij heb ik van het zelfde nu last. Rammel lijkt bij dashboardkastje, ruit, a stijl te komen. Brandstofleiding lijkt helemaal ingetaped te zijn. Polo in januari gekocht bij de dealer als occasion (ca ton gelopen)

Jullie enig idee wat ik kan proberen, voordat ik naar de dealer stap?
 
VW  Polo 6R  1.2 TDI BM 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!