gerammel B stijl

Citroene, als het goed is zijn dat de veiligheidsgordels die binnenin rammelen.
Had dit ook en is erg irritant. De dealer zei er niks aan te kunnen doen.
Heb nu mijn 2e 6r en die heeft het niet.
 
Bij mij rammelt het achter het dashboard kastje lijkt het wel.....geen idee wat het is. Na een "update" software bij de dealer was het weg. Alleen na een week kwam het weer terug. Ga er binnenkort weer mee terug naar de dealer. Wat het is geen idee. Je hoort het ook alleen als je laag in toeren staat bijv: voor een stoplicht. Verder hoor ik het niet. Toen ik de 1.4 polo had, heb ik het nooit gehoord.
 
Carolien, laten we elkaar op de hoogte houden; ik heb hier ook last van en probeer er achter te komen wat het is. Lijkt op een resonantie van iets en komt achter het dashboard kastje vandaan. Binnenkort gaat auto terug naar dealer, ben benieuwd!
 
airco leiding??mooi dat ik dat weet.Kan ik het aangeven bij de dealer. Ben er nog niet geweest. Ik hoor graag van anderen wat de status/uitslag is als ze bij de dealer zijn geweest.

Ps: ik hoor net dat het vermoedelijk door de aircoleiding komt. Hebben jullie soms ook zo'n stank in de auto, ik vind het een beetje een verbrande pinda cq kleding wat 20 jaar in de kast zit lucht als ik de airco aanzet vooral als hij voluit staat. Misschien heeft het wat met het rammelen te maken??ik weet het niet ik ben niet zo technisch
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!