Ger, Polo 6R BM

Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

Snel een nieuwe kopen nu het nog kan BPM vrij en wegenbelasting vrij en alle "unieke" delen gewoon overzetten. Auto met een flinke klapper wordt vaak toch niet meer helemaal de oude, bij iedere rammel of storing ga je denken zou het nog voortvloeien uit de schade die er aan is geweest of...
 
Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

Soms maak ik me druk om swirls en kleine krasjes. Maar dit zet het alles weer even in perspectief. Had een ieder van ons kunnen gebeuren.

Damn Ger, ik voel met je mee :-(
 
Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

Lijkt me wel heel erg voorbarig dat hij total loss is.
Als ik zo hoorde wat Bas beschreef is hij echt niet total loss en zal hij ook vast gemaakt worden.

En gewoon maar een nieuwe bestellen lijkt me ook nogal voorbarig. Deze auto zal toch gemaakt moeten worden of eventueel verkocht of ingeruild.
Ik denk niet dat Ger er op staat te springen om vervolgens weer een x aantal duizenden euro's te investeren in een nieuwe na zo'n korte tijd.

En zo te horen heeft hij hem mooi recht op z'n front gepakt waardoor misschien niets echt krom is ed.

Hopelijk valt het allemaal mee en kan je straks weer in een hele mooie steenslagvrije Polo verder zonder dat het je echt veel kost.
 
Volkswagen  Polo 6c Highline  1.2 TSI 
Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

Martijn6R zei:
Lijkt me wel heel erg voorbarig dat hij total loss is.
Als ik zo hoorde wat Bas beschreef is hij echt niet total loss en zal hij ook vast gemaakt worden.

En gewoon maar een nieuwe bestellen lijkt me ook nogal voorbarig. Deze auto zal toch gemaakt moeten worden of eventueel verkocht of ingeruild.
Ik denk niet dat Ger er op staat te springen om vervolgens weer een x aantal duizenden euro's te investeren in een nieuwe na zo'n korte tijd.

En zo te horen heeft hij hem mooi recht op z'n front gepakt waardoor misschien niets echt krom is ed.

Hopelijk valt het allemaal mee en kan je straks weer in een hele mooie steenslagvrije Polo verder zonder dat het je echt veel kost.

ja is ergvoorbarig dat hij total loss is denk het niet
en een nieuwe bestelen is all zo wat kost weer een hoop geld en we moeten er hard voor werken
en wat je zegt dat ik hem mooi recht op z'n front gepakt heb had veel liever geen schade gehad want het kost altijd geld en voor de polo is het toch ook jammer
maar we wachten af wat het word hopelijk weet ik maandag meer

groeten ger
 
Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

nou vandaag bericht gehad hij is niet krom en de stroom kabels zijn heel wel veel schade maar hoor hier maandag meer over (ben er niet gelukkig mee :( )
hier een paar foto's van de pol hoe hij er nu bij staat

[resize=600Stick Out Tongueyhx2l96]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-MQSQVBN3.jpg[/resizeStick Out Tongueyhx2l96]

[resize=600Stick Out Tongueyhx2l96]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-YIVT4MRB.jpg[/resizeStick Out Tongueyhx2l96]

[resize=600Stick Out Tongueyhx2l96]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-FMJD7PL3.jpg[/resizeStick Out Tongueyhx2l96]

groeten ger
 
Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

Zag hem straks staan toen ik er langs kwam.
Was toch goed raak zo te zien.
Flinke schade, maar wel schade die heel goed te maken is lijkt me.
Eigenlijk zo ongeveer het hele voorfront moet vernieuwd, maar als hij recht is krijg je echt wel een goede auto terug.

Hopelijk dekt je verzekering alles en kan je snel weer genieten van de Polo.
 
Volkswagen  Polo 6c Highline  1.2 TSI 
Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

holy shit! dat zijn nog eens gigantische prijzen :shock:
dat voor een nieuwe motorkap, nieuwe voorbumper enz?

anders zou ik als ik jou was op internet gewoon gaan zoeken voor tweede hands onderdelen die je nodig hebt.
en dan evt bas wat geld toestoppen voor de montage?
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!