Ger, Polo 6R BM

Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

Ger, allereerst natuurlijk goed te horen dat jezelf niets hebt! Maar wel ontzettend k*t van je prachtige Polo...
En overigens net wat je zegt: een ongeluk kan in een heel klein hoekje zitten.

Als de auto zelf nog helemaal recht is, lijkt herstel toch goed mogelijk, of niet? Wat is dan de reden dat je nu wellicht een andere overweegt? Het gevoel dat je erbij hebt?
Succes met het herstel van de Polo, het maken van de overwegingen en de uiteindelijke keuze!
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

Ger, goed om te horen dat je niks hebt. Is ook het juiste moment om te kijken naar een Gti :lol:. Geintje, gewoon laten maken je hebt een pracht Polo vooral met de velgen :cool:
 
Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

Pff, vanaf dat ik me heb aangemeld hier. D8 ik steeds als ik zat te denken wat ik wil veranderen als mijn polo binnen is, effe bij ger zijn foto`s kijken. Echt een erg mooie polo. Als ik die schade lees pfff. Hoop dat hij snel weer de ouwe is... Sterkte.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!