Ger, Polo 6R BM

Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

Gewoonjan zei:
holy shit! dat zijn nog eens gigantische prijzen :shock:
dat voor een nieuwe motorkap, nieuwe voorbumper enz?

anders zou ik als ik jou was op internet gewoon gaan zoeken voor tweede hands onderdelen die je nodig hebt.
en dan evt bas wat geld toestoppen voor de montage?

het kost altijd veel geld

en wat betreft Bas die heeft een weddenschap verloren kijk hier maar eens ;) viewtopic.php?f=42&t=186&start=730


groeten ger
 
Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

Als je het zo ziet, lijkt het nog wel mee te vallen, maar ... ik vermoed dat er naast het plaatwerk ook nog het nodige in de motorruimte moet gebeuren, of niet? En dan de airbags nog. Maar toch, een bedrag van zo'n € 10.000,- :shock:

Nogmaals, sterkte Ger!!!
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

Ger zei:
het kost altijd veel geld

en wat betreft Bas die heeft een weddenschap verloren kijk hier maar eens ;) viewtopic.php?f=42&t=186&start=730


groeten ger
Haha klopt, ik zag al dat Bas z'n billetjes had gebrand :lol:
Naja hij kan altijd een lollie krijgen voor z'n harde werk dan, toch? Stick Out Tongue

Maar dit is dus niet eventjes met tweede hands neusstukken op te lossen? :(
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

Ger zei:
in de motorruimte moet zo goed als niks gebeuren. geen stroom kabel geen stekker niks.
Dat is op zich "goed" nieuws. Aangezie je op de foto's verder in de motorruimte kijkt dan normaal, was ik bang dat daar het nodige zou moeten gebeuren. Dus "alleen de radiator maar" qua techniek daar.
En ja, airbags kosten ook het nodige. Minimaal € 1.000 schat ik...
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

radiator voor de moter en 1voor de airco en 1 intercooler ? 2 airbags 2x gordel plus telefoon adapter en dan nog bumper lampen mist lampen enz enz ze hebben toch nog veel onderdelen nodig


groeten ger
 
Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

als de electronica nog goed en de auto nog recht dat scheelt al de helft!! Hoop dat ze hem helemaal netjes kunnen herstellen, collega van me heeft vorig jaar een gelijk ongeval gehad, en dat is toch helemaal netjs opgelost.
 
Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

Dat is al met al nog een behoorlijke schade Ger, die bomen geven echt niks mee. Ik hoop dat je al een beetje van de schrik bekomen bent. ;) Moet je lang wachten voordat de taxateur de schadekosten bepaald? Ik heb al verhalen gehoord dat je zelfs nog moet betalen aan de evt schade die de boom heeft opgelopen, is die nog beschadigd of heeft die verder nergens last van? :mrgreen: Nu maar hopen dat ze het allemaal netjes voor je op gaan lossen, als je goed bent verzekerd hoeft het je verder niets te kosten toch? (ja, misschien no-claim maar dat hoeft ook niet altijd zo te zijn, ligt aan je verleden met autoschades.) Zat je die bewuste morgen alleen in de auto of had je nog medepassagiers?
 
Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

graafie zei:
Zat je die bewuste morgen alleen in de auto of had je nog medepassagiers?
Aangezien de passagiersairbag ook is geklapt, neem ik aan dat er voorin in ieder geval iemand meereed. Er zitten toch sensoren in? Niet bezet, dan gaat een airbag toch niet af? Of is dit in de Polo niet zo?
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

zat er allen in de polo had de gordel van de medepassagiers er in gedaan voor het tikken tegen de zijkant :(
boom had bijna geen schade
en mijn schadeverleden moet ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang terug gaan
schade is all bekend is bijna 11000 euro ja jullie lezen het goed zo veel ik ben nu aan het wachten wat er gaat gebeuren ligt aan de taxateur wat hij zegt maandag weet ik meer


groeten ger
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!