Geplaatst een Golf 6/Scirocco MF sportstuur

Hè hè, het stuur zit erin. Ik ben bij Vagtechniek in Nuenen geweest en die hebben het stuur voor me gemonteerd. Het enige nadeel was dat ik er twee keer voor moest rijden, (2 x 500km) ik ben eerst afgelopen dinsdag geweest, toen bleek dus dat er wel een kabel bij het stuur zat maar een verkeerde en de goeie hadden ze net niet op voorraad. Dus het stuur wel geplaatst maar zonder de airbag en claxon. Ook maar gelijk W8 binnenverlichting laten plaatsen, ziet er nice uit 's avonds. Verder nog een paar instellingen via Vagcom laten doen, was gratis. Vandaag dus opnieuw naar Nuenen geweest, kabeltje was inmiddels binnen, kabeltje aangesloten en klaar. Linker knopjes werken voor de bediening van de Zenec 2010 dvd/nav/carkit en de rechterknoppen werken ook voor de boordcomputer. Stuurtje ligt lekker in de hand, beter dan die standaard BM stuur. ;)
 
Ziet er mooi uit.

Zat vandaag eens te kijken terwijl ik in de file stond en zag dat de airbag die ik nu in mijn Highline leder stuur heb zitten ook kleiner is. Weegt iemand of deze dan gewoon in een MF sportstuur kan zonder daar vervanging voor te regelen?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!