Geplaatst een Golf 6/Scirocco MF sportstuur

Verdorie, je hebt me weer op een ideetje gebracht :lol:
aangezien ik toch die golf 6 clips heb (jah echte daadwerkelijke clips), kan ik er wel een malletje van maken en dan als 't een beetje mee zit een klein plaatje aluminium of blik ofzo op de kop tikken en en en... :mrgreen:
volgens mij snap je wel waar ik naartoe wil Stick Out Tongue
Je gaat een handeltje beginnen? :roll: :roll: :roll: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Je gaat een handeltje beginnen? :roll: :roll: :roll: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Haha nee nou dat niet, zit ik helaas voor jullie niet op te wachten, maar als ik 't template goed heb kan ik 't wel rond mailen naar iedereen die ook die mod wil doen en je jezelf dus zodoende geld bespaart, maar wel weer even lol hebt met wat maken ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Bas, en ik had juist op jou gerekend. :mrgreen:
Ik had zoiets van als iemand het weet dan is het Bas wel. Hmmm...........
Ach, je kunt ook niet alles weten hè. ;) ;) ;)

Trouwens Bas, zit Polofreak misschien ergens in het noorden van Nederland, kan die gelijk even langskomen, heb ik de koffie klaar. :roll:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou, geregeld, afspraak gemaakt voor volgende week bij Vagtechniek in Nuenen. Wel een kolere end rijden maar het is niet anders. Ook maar meteen een W8 binnenverlichting incl montage erbij genomen, dat komt er anders toch niet van.


Een tip van mijn kant ;) Rij dan via duitsland en in Venlo de grens over. Dan ben je sneller. Want als je door NL rijd krijg je veel te maken met files en ook snelheidsbeperkingen. ;)
 
Bas, dank je voor de tip, zat ik ook al aan te denken. Ik ga komende dinsdag dus op pad naar Nuenen, vrouwtje naar het werk brengen en dan richting het zuiden. Heb een afspraak rond een uur of één. Dus heenreis denk ik tijd genoeg, maar weer terug wordt krapper. Misschien om een uur of twee, half drie weer aan terugreis beginnen waar om vijf uur m'n vrouw weer vrij is. Die moet ik dus ook weer ophalen. :roll:
 
Waarom krijg je dat niet voor mekaar?? Neem aan dat jij als man zijnde de baas in huis bent? :confused::mrgreen:

Uiteraard Bas, uiteraard. :-| Alleen weet ze dat zelf nog niet. Ik werk er al jaren aan maar je kent dat spreekwoord 'zo koppig als een ezel'?

Weet je wanneer ik de baas ben in huis? Als zij er niet is. :razz:

(Wat ben ik blij zeg dat ze niks van dit forum af weet). :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hilten, dat werkt inderdaad. Heb zelf mijn MF stuur vervangen door een Golf 6 stuur met flippers, en dat werkt perfect! Geen vagcom instellingen nodig, gewoon stuur wisselen en knoppen en flippers werken direct!
 
Hilten, Ik had al een MF stuur (alleen knoppen aan de linker kant). Dat heb ik vervangen door een Golf 6 stuur met knoppen links en rechts en flippers. In het stuur zit een kleine electronische unit die verbonden is met al die schakelaars. De aansluiting van die unit op de stuurkolom is identiek voor beide sturen. Ik heb dus alleen het stuur hoeven wisselen, verder hoeft er niets te gebeuren. Geen extra draad nodig, geen vagcom instelling nodig.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!