Geplaatst een Golf 6/Scirocco MF sportstuur

graafie

Exclusive lid
2,121
370
83
Ik heb vanmiddag via ebay een Golf 6/Scirocco MF sportstuur incl. airbag binnen gekregen. Deze moet dus in mijn Polo BM geplaatst worden, alleen heb ik er totaal geen verstand van hoe dit te doen. Is er misschien iemand hier op het forum die dit voor me kan regelen of heeft er misschien iemand tips?
Ik durf hem eigenlijk maar amper aan te raken, bang dat ik die airbag voor m'n kop krijg. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Dus kom op hè, ik ben afhankelijk van jullie hiermee. ;)
golf 6 scirocco sportstuur.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
PB polofreak eens die heeft dit vaker gedaan ;)

Ik heb polofreak afgelopen weekend nog een PB gestuurd voor z'n stuur die hij nog te koop heeft maar hij reageert niet, waarschijnlijk van de aardbodem verdwenen, :lol: of hij zit ergens op de Bahama's?

Verder heb ik er nog geen extra kabel bij, ik weet niet of ik die nodig ben en waarvoor die dient. Mocht ik er toch een nodig zijn zal ik er een moeten bestellen.
 
Ik heb polofreak afgelopen weekend nog een PB gestuurd voor z'n stuur die hij nog te koop heeft maar hij reageert niet, waarschijnlijk van de aardbodem verdwenen, :lol: of hij zit ergens op de Bahama's?

Verder heb ik er nog geen extra kabel bij, ik weet niet of ik die nodig ben en waarvoor die dient. Mocht ik er toch een nodig zijn zal ik er een moeten bestellen.


Ik heb Polofreak net even een SMS gestuurd ;) Hij is in NL en leeft nog dus zal je zsm antwoord geven ;)
 
Ik heb Polofreak net even een SMS gestuurd ;) Hij is in NL en leeft nog dus zal je zsm antwoord geven ;)

Bas, bedankt dat je polofreak even aan z'n mouw geschud hebt, ik hoor het dan wel van hem. Ik had hem afgelopen Vrijdagnacht rond een uur of twaalf een PM gestuurd of hij nog een stuur te koop had. Aangezien ik voor het stuur en de prijs wat ik nu via ebay heb niet al te veel bedenktijd had moest ik deze dus wel nemen. :smile:
Bas, nogmaals klasse man. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is zo'n kabeltje gewoon standaard voor alle MF sturen of ook nog verschillend per type stuur?

Stel ik ga naar m'n dealer om te vragen of zij het stuur voor me willen plaatsen, kan ik dat maken? Of kunnen ze gewoon reageren van dat ik het zelf maar moet oplossen.
Ik heb namelijk net voor kerst al zo'n geintje gehad met mijn Zenec2010 DVD/Nav/Carkit systeem. Ook die wilden ze er niet voor me inzetten, van dat merk/systeem hadden ze geen verstand. :confused: Stelletje hypocrieten, als ik m'n auto nu in zou ruilen voor een andere VW zouden ze het natuurlijk maar al te graag doen.
Dus ik weet eigenlijk niet of ik nog naar m'n dealer kan stappen hiervoor zonder met de bek vol tanden te komen staan.:shock:
 
wat dacht je van wat moois? :mrgreen:
dacht ik ook wel vaker tijdens mijn lampen ombouw (vooral door mijn lange tussenpozen), maar geloof me, het is het allemaal waard! ;)

Dat het wat moois gaat worden klopt inderdaad.Stick Out Tongue Ik heb net een berichtje van Vagtechniek Nuenen binnen gekregen voor een prijsopgave. Ik dacht als ik daar toch heen moet moeten ze gelijk ook maar even W8 binnenverlichting regelen. Totaalplaatje van stuur werkend plaatsen en W8 verlichting incl inbouwen kost me dan 175 euro. Alleen weet ik niet of ze evt daar ook zo'n extra kabel hebben die ik waarschijnlijk nodig ben.

Jan, ik had het laatst toch met jou over die stuurclips die ik wilde bestellen? Nou dat heb ik dus gedaan, ik had van die clips die je kon plakken besteld voor een paar tientjes incl verzendkosten op ebay maar dat is echt rotzooi. Dan maar een compleet nieuw stuur. :mrgreen:
 
Dat het wat moois gaat worden klopt inderdaad.Stick Out Tongue Ik heb net een berichtje van Vagtechniek Nuenen binnen gekregen voor een prijsopgave. Ik dacht als ik daar toch heen moet moeten ze gelijk ook maar even W8 binnenverlichting regelen. Totaalplaatje van stuur werkend plaatsen en W8 verlichting incl inbouwen kost me dan 175 euro. Alleen weet ik niet of ze evt daar ook zo'n extra kabel hebben die ik waarschijnlijk nodig ben.

Jan, ik had het laatst toch met jou over die stuurclips die ik wilde bestellen? Nou dat heb ik dus gedaan, ik had van die clips die je kon plakken besteld voor een paar tientjes incl verzendkosten op ebay maar dat is echt rotzooi. Dan maar een compleet nieuw stuur. :mrgreen:

175 is een mooie prijs!
en van wat ik zo lees hier op 't forum zijn 't wel bekwame mensen daar bij vagtechniek ;)

en is dat echt zulke troep jah? vertel!
aangezien ik momenteel even mijn stuurclips op hold heb gezet (m'n stuur moet er gok ik namelijk volledig uit voor de montage, of de airbag moet er apart uit kunnen) en ik dacht van hmm.. misschien dan dat toch maar eens bestellen..
 
VW  6R  1.2TDI 
Die clips is gewoon van dat plastic rommel, veel te dik en vol met kleine krasjes. Dan heb je er van dat dubbelzijdig plakband aan de binnenzijde maar dat plakt echt voor geen meter en je krijgt ze er niet mooi recht op, dikke rotzooi dus. :-| Ach ja, het blijft een risico hè.

Verdorie, je hebt me weer op een ideetje gebracht :lol:
aangezien ik toch die golf 6 clips heb (jah echte daadwerkelijke clips), kan ik er wel een malletje van maken en dan als 't een beetje mee zit een klein plaatje aluminium of blik ofzo op de kop tikken en en en... :mrgreen:
volgens mij snap je wel waar ik naartoe wil Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!