Voorstellen Fz-errie - Polo GTI 6C

Fz-errie

Bekend lid
334
264
71
Gisteren, 17 maart 2020, mijn Seat Ibiza Cupra ingeruild voor een VW Polo GTI 6C DSG. Wel even wennen zo'n DSG, want ik heb nog nooit met een automaat gereden. Ik kan al wel zeggen dat het heerlijk relaxed rijdt en dat het mij nog nooit gelukt is zo snel te schakelen.

Ik heb me hier aangemeld, omdat het mij leuk lijkt om ervaringen uit te wisselen met andere Polo rijders. Hier een paar foto's van mijn nieuwe aanwinst. Ik ben er erg blij mee, maar er staat alweer een modificatie aan te komen. Ik wil de Polo een cm of 3 verlagen. Weet iemand hier misschien een goed adres in Twente ( omgeving Enschede/ Hengelo)? Ik hoor het graag!


2020-03-17 Net opgehaald 1.jpg

2020-03-17 Net opgehaald 2.jpg
 

Bijlagen

  • 2020-03-17 Net opgehaald 1.jpg
    2020-03-17 Net opgehaald 1.jpg
    416.9 KB · Weergaven: 11
  • 2020-03-17 Net opgehaald 2.jpg
    2020-03-17 Net opgehaald 2.jpg
    442.2 KB · Weergaven: 12
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Hartelijk dank allemaal voor het warme welkom, leuk! :) @ Wmike: ja, het is ook een 1.8 zoals die van jou. Heeft die van jou een handbak of DSG? Als je DSG hebt, op welke stand rijd je "sportief"? Manueel of automaat? Ik ben er voor mijzelf nog niet helemaal uit.

Vandaag ben ik nog op zoek geweest naar een goed adresje in Twente om de Polo iets te verlagen. Helaas tevergeefs. Iemand nog een tip?
@ Robin-1991: Breda is mij toch wat te ver......
 
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
Hartelijk dank allemaal voor het warme welkom, leuk! :) @ Wmike: ja, het is ook een 1.8 zoals die van jou. Heeft die van jou een handbak of DSG? Als je DSG hebt, op welke stand rijd je "sportief"? Manueel of automaat? Ik ben er voor mijzelf nog niet helemaal uit.

Vandaag ben ik nog op zoek geweest naar een goed adresje in Twente om de Polo iets te verlagen. Helaas tevergeefs. Iemand nog een tip?
Als je echt niet naar TCL in breda wil,
dan kan ik https://www.stroevemotorsport.nl/ wel aanraden.
Zit in Hardenberg.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: Fz-errie
Dat is een goede tip DeeOow, bedankt! Ik heb hun site even bekeken en dat ziet er goed uit. Hardenberg is ook nog eens redelijk in de buurt(y)
 
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 
Gisteren, 17 maart 2020, mijn Seat Ibiza Cupra ingeruild voor een VW Polo GTI 6C DSG. Wel even wennen zo'n DSG, want ik heb nog nooit met een automaat gereden. Ik kan al wel zeggen dat het heerlijk relaxed rijdt en dat het mij nog nooit gelukt is zo snel te schakelen.

Ik heb me hier aangemeld, omdat het mij leuk lijkt om ervaringen uit te wisselen met andere Polo rijders. Hier een paar foto's van mijn nieuwe aanwinst. Ik ben er erg blij mee, maar er staat alweer een modificatie aan te komen. Ik wil de Polo een cm of 3 verlagen. Weet iemand hier misschien een goed adres in Twente ( omgeving Enschede/ Hengelo)? Ik hoor het graag!


2020-03-17 Net opgehaald 1.jpg

2020-03-17 Net opgehaald 2.jpg


Leuke auto, veel plezier ermee!

PS. mooie vos vrachtwagen op de achtergrond (werk ik :flushed:)
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
  • Leuk
Waarderingen: Fz-errie
mooi ding, welkom !

verlagen zou ik zeker doen , ik heb dit gedaan dmv eibach veren op de orgi dempers.
Het smoelt niet alleen beter, maar het rijd ook een stuk beter !

81830770_174769323625338_3175385888164942279_n.jpg
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Geweldig
Waarderingen: Fz-errie
Dat ziet er heel strak uit Capszz! Inmiddels heb ik een afspraak gemaakt bij Stroeve Motorsport in Hardenberg voor het verlagen met H&R veren. Als mijn Polo er dan ook zo bij komt te staan, dan ben ik super tevreden! Volgende week is het zover ( als er geen shutdown komt), maar ik kan eigenlijk niet wachten!;)
 
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!