Foutcode P2279 00

616BD7A0-0BDE-458E-8CD7-5E5B2D295512.jpeg 357D64EB-0BBF-4314-93AD-67F3749B5F4D.jpeg yooo,

Ik reed vanaf dinsdag met mijn polo en merkte dat hij erg aan het inhouden was qua vermogen, ik had wind tegen heuvel op, ik dacht in de eerste instantie het zal wel maar later merkte ik steeds meer dat hij niet echt meer trok. Gechipte 1.2 tdi is geen racemonster maar dit was wel teveel van het goede.

Tijdens het rijden is mijn gloeispiraal ook oranje gaan knipperen.
Heeft iemand hier evaring mee of weet iemand wat er wellicht aan de hand kan zijn?
Ik heb een aantal foto’s om het een beetje te ondersteunen.

Met vriendelijke groet,


Rayan
 
Seat  Leon FR  2.0 TDI DSG 150PK 
Heb even google doorzocht en kom op meerdere filmpjes/forums dit probleem tegen:


Deze (niet dronken:confused:) Rus zegt even wat er mis is bij die foutmelding die je hebt. Hopelijk is het je afdichtring, als het mechanisme naar de knoppen is dan wordt het wel een duurder geintje.
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
Nadat ik mijn riem vervangen had kreeg ik dezelfde melding en hetzelfde lampje knipperent pas op de snelweg toen ik echt vermogen vroeg.
In mijn geval was ik 1 slangenklem vergeten vast te draaien.

Maar de storing zegt het alleen nu nog even zoeken waar, ik hoop iets simpels als een lek in de slang voor je.

groetjes
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Als je een luchtlek hebt kan je dit soms horen in de motorruimte.
Laat de motor stationair draaien en ga luisteren of je ergens een sissend geluid hoort van de lucht die wordt binnen gezogen.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 6v 60pk BBM 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!