Flip logo achteruitrijcamera

Bomo42

Premium lid
214
75
77
Hallo ik heb vandaag een flip logo achteruitrijcamera geplaatst alles werkt behalve de guidelines draaien niet mee als ik aan het stuur draai.
Wie weet waar dat aan kan liggen.

Groetjes bob
 
Volkswagen  Polo gti  1.8 tsi gti 220 pk 6C 
Ik vraag mij af waar deze instellingen te vinden zijn?

Ik heb ook een camera en mijn lijnen blijven ook staan, zou toch vreemd zijn als in een GTI een low line camera gemonteerd zit.
 
Volkswagen  Polo GTI 2023  2.0 TSI 207 PK 
Ik vraag mij af waar deze instellingen te vinden zijn?

Ik heb ook een camera en mijn lijnen blijven ook staan, zou toch vreemd zijn als in een GTI een low line camera gemonteerd zit.
Op de polo AW had je geen keuze.
Is allemaal lowline, de gewone lijnen draaien wel mee.
De parkeerlijnen niet.

Vervangen voor een highline zou wellicht mogelijk zijn.
 
kan goed hoor, op een passat bijvoorbeeld zit standaard een lowline camera, als je RVC als optie bestelt. highline camera is een extra optie (meedraaiende lijnen) en 360 cam ook.
Oke, mijn Polo is full option de achteruitrij camera zat in het comfort pakket. Ik had geen optie om lowline of highline te kiezen.
Op de polo AW had je geen keuze.
Is allemaal lowline, de gewone lijnen draaien wel mee.
De parkeerlijnen niet.

Vervangen voor een highline zou wellicht mogelijk zijn.
Vervangen voor een highline ga ik het niet, heb ook automatisch inparkeren dus die mee draaiende lijnen heb ik eigenlijk niet nodig.
Maar ik dacht als het erop zit wil ik het ook gebruiken, maar helaas.
 
Volkswagen  Polo GTI 2023  2.0 TSI 207 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!