expor's R
expor's R

Showroom expor's Golf 7 R

Merk
Volkswagen
Model
Golf 7
Uitvoering
R
Kleur
Lapiz Blue
Bouwjaar
2016

expor

Bekend lid
735
329
82
Hoi allen!

Mijn naam is Jurgen en woonachtig in de regio Eindhoven. Al een redelijk aantal jaar actief op dit forum (meer lezen dan schrijven...) vanwege de 6R BlueGT (lease) die ik heb.

Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik na de forum migratie nooit moeite heb genomen een showcase van de Polo te maken (een garage had ik wel, nooit omgezet). Het is echter een lease bak dus ondanks dat ik er erg zuinig op ben is dat toch anders dan je eigen auto. Inmiddels komt het einde van het contract er aan en wil ik vanwege afstand tot werk geen lease auto meer.

Op zoek dus naar een privé auto! Na vele afwegingen (o.a. 2 auto's i.p.v. 1 'allrounder') toch besloten om een daily te zoeken die ook wat plezier voor de weekenden kan geven. Als snel een Golf R in Duitsland gevonden met nog geen 8.000 km op de teller en na het mogen aanschouwen van de auto in werkelijkheid was de deal snel gemaakt. Een paar dagen later weer op en neer gereden maar dit keer met de Golf naar huis!

Uiteraard nog wel een aantal plannen:
- Andere downpipe
- Andere intake (momenteel alleen de sneeuwguard verwijderd)
- Andere intercooler
- Software remap (met bovenstaande hoop ik op ~400)
- Waarschijnlijk andere koppeling na bovenstaande wijzigingen Stick Out Tongue
- OEM achteruit rij camera (klaplogo)
- Misschien de mk7.5 voorbumper, vind ik net wat mooier :)

Placeholder: ik weet dat ik op 1 of andere manier mijn showroom kan koppelen met dit topic, maar ik zie even niet hoe... De link naar de showroom: https://www.mypolo.nl/xenforo/showcase/expors-r.249/

En uiteraard een paar foto's, moet echter nog fatsoenlijke foto's maken dus later meer!

Foto's van de vorige eigenaar op zomervelgen:
WhatsApp Image 2018-01-07 at 15.29.14.jpeg
WhatsApp Image 2018-01-07 at 15.29.15.jpg

Op weg naar huis vanuit Duitsland:
WhatsApp Image 2018-01-18 at 17.33.17.jpg

Dag na thuiskomst alle stickers verwijdert, goed gewassen (Duitsers en zout...) en zoals te zien op winterset:
WhatsApp Image 2018-01-19 at 14.37.00.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Super dik!

Golf 7.5 Dyna achterlichten zijn ook een heeeeele vette upgrade trouwens. Ben benieuwd naar foto's en filmpjes van de komende mods, succes :)!
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: expor
Godnondejuh Jurgen, dat is leuk speelgoed.!
Als we elkaar weer eens tegenkomen moeten we maar eens even stoppen. Ik wil hem wel eens beter bekijken.

Wel grappig trouwens dat men welkom zegt tegen iemand die al sinds 2013 op het forum zit. :mrgreen:;)
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: expor
Godnondejuh Jurgen, dat is leuk speelgoed.!
Als we elkaar weer eens tegenkomen moeten we maar eens even stoppen. Ik wil hem wel eens beter bekijken.

Wel grappig trouwens dat men welkom zegt tegen iemand die al sinds 2013 op het forum zit. :mrgreen:;)
Uiteraard, misschien als er een polo meet in de buurt is dat ik dan ook kom, of gewoon een keer ergens anders meeten kan ook Big Grin.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!