expor's R
expor's R

Showroom expor's Golf 7 R

Merk
Volkswagen
Model
Golf 7
Uitvoering
R
Kleur
Lapiz Blue
Bouwjaar
2016
Reed jij toevallig gisteren in Tongelre in de nieuwbouwwijk Boschakkers?
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
OEM Turbo inlet vervangen door CTS:



OEM Air intake vervangen door Volkswagen Racingline R600 en in de Gyeon Preserve gezet:


 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  • Leuk
Waarderingen: Michel6C
Nu nog niet zo heel veel. Hij pakt wat sneller op, en het zal nu vast al wat pk/nm schelen maar het is voorbereiding op stage 2 remap. Dan zou het rond 15-20 pk / 20 nm schelen. Nu nog sparen voor een downpipe en andere koppeling Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Nog een update onder het motto wat moet je anders. Ik heb LED deur verlichting ge-retrofit waar normaal alleen een reflector zit bij de Golf. Omdat o.a. de R al dorpel verlichting heeft heb ik een kabelboom moeten maken die in de bestaande bedrading kan worden aangesloten. 2 pinnetjes uit de deur controller stekker gehaald en aan mijn eigen kabelboom bevestigd en dus door gelust.

Zoals te zien heeft deze verlichting ook projectoren. Als ik dat beu ben gaat er normale verlichting in ;).

WhatsApp Image 2018-08-31 at 18.14.01(1).jpeg WhatsApp Image 2018-08-31 at 18.14.01.jpeg
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Jaloers op de verlichte dorpels :(

Heb wel ook pas RS3 deur lichtjes besteld, plug & play voor mij :)
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Yep, RS3 heeft wel aangesloten deurverlichting Stick Out Tongue Kwam er helaas achter dat ik ze niet ver genoeg kan draaien, zou ze graag parallel aan de auto willen bij normale open deur stand, maar ze gaan niet verder dan op de foto. Ze staan nu parallel aan de deur dus ipv de auto. Als ik mij weer eens verveel haal ik ze eruit en ga ik et pinnetje waarmee je ze moet stellen eraf dremelen zodat ik ze 360 graden kan draaien.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Update:
* H&R voor en achter sway bars (bedankt @TCL voor het leveren)
* JM Tuning downpipe met 200 cell sportkat
* HF-Series chargepipe + turbo outlet
* Delay valve verwijdered uit koppeling

Helaas geen foto's gemaakt tijdens installatie :(.

Downpipe, nieuwe cat zit onder de auto i.p.v. bij de turbo:
IMG-20190121-104248.jpg


HF turbo outlet + chargepipe:
IMG-20190121-104211.jpg
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Update:
* H&R voor en achter sway bars (bedankt @TCL voor het leveren)
* JM Tuning downpipe met 200 cell sportkat
* HF-Series chargepipe + turbo outlet
* Delay valve verwijdered uit koppeling

Helaas geen foto's gemaakt tijdens installatie :(.

Downpipe, nieuwe cat zit onder de auto i.p.v. bij de turbo:

HF turbo outlet + chargepip
sUcH aMaZiNg !

Hoe klinkt het ?
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Geluid is dieper nu, en vooral in de toeren klinkt ie veel voller (en dus mooier). Pruttelen is nu iets minder geworden, waarschijnlijk omdat er minder tegendruk in de downpipe zit, dus dat wordt denk ik met software weer een beetje bijgesteld ;). Over een maand wordt hij gechipt dus ik ben benieuwd naar het resultaat!
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi en peterpolo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!