expor :: 2013 Volkswagen Polo BlueGT

Yup, en hij loopt heerlijk soepel, hij klapt er niet ineens in maar gaat gewoon door waar het normaal stopte, en dat rijdt heerlijk omdat je gewoon 'normaal' blijft rijden tenzij je het gaspedaal wat langer indrukt Big Grin

Wel goed dat hij er niet in klapt. Toen ik tijdelijk een ecm had voor mijn 1.2tsi was dat echt erin klappen. Nooit lekker mee kunnen rijden.

Daarom dat ik in de voorgaand bericht zij dat er een verschil zat tussen een JD en vagtechniek box.

Mischien dat het verschilt omdat je een 1.4tsi hebt i.p.v een 1.2tsi ?

In ieder geval geniet van al die paarden
 
@expor: Heerlijk om naar al die foto's van jouw auto te kijken. Tweelingbroertje! Die remklauwen staan errug goed zo in het blauw! Ik zit nog te denken om het hart van de remschijven (wat tegen je naaf zit) te spuiten met hittebestendige zilveren lak. Had ik op mijn GTI ook gedaan en na 2 jaar zag het er nog als nieuw uit.
Die dingen roesten snel en het stoort mij.

Chippen zal het niet worden voor de mijne/onze. Mijn vrouw heeft al héél erg duidelijk gemaakt dat ik niets mag instellen met VAGCOM en niet naar JD mag...
Ze heeft niks gezegd over blauwe remklauwen, alu pedalen, chromen eindstukken of DAB-radio activeren, gna gna.
 
Hehe thanks. Nee dat zit niet in het menu, maar met VCDS gaat dat prima, net als de overige dingen die ik in mijn garage heb staan als geactiveerd ;) Het hart spuiten heb ik niet gedaan maar een vriend van mij heeft dat ook gedaan en dat werkt heel goed. Moet zeggen dat die van mij nog mooi schoon is maar zilver of blanke lak erover is altijd handig Big Grin Je hoeft ook niet naar JD, je kan ook naar VAGtechniek hehe ;)
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
blijft je bak nog een beetje heel met dit vermogen? Is die auto van jou nou een lease auto?
De box zit er nu iets meer dan een half jaar in en heb geen problemen ondervonden. Altijd netjes warm rijden voordat ik hem echt doorhaal. Ik heb inmiddels mijn GT badge uit de gril geklikt en een subtiel blauw lijntje achter langs de diffuser gelegd. Moet zeggen dat sinds de GT badge eraf is men toch vreemd kijk als ik ze er finaal uit trek / voorbij ga Stick Out Tongue Misschien ook in de gril nog een blauw lijntje leggen en dan de badge weer terug erin, nog even zien :).

Tevens twee weken geleden de auto helemaal gewassen, gekleid, gepolijst, geglazed en gesealt Stick Out Tongue Komend weekend nog een keer wassen en twee lagen wax erop en dan is hij helemaal strak. Heb ook de wielen eraf gehad en in de wax gezet, de remklauwen weer even in de hoekjes schoongemaakt en in de wax gezet, alsmede de naven en de kopse kanten van de remschijven weer mooi zilver gespoten Big Grin
 

Bijlagen

  • IMG-20150527-WA0001 copy.jpg
    IMG-20150527-WA0001 copy.jpg
    96.3 KB · Weergaven: 46
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Je bent lekker bezig geweest. Mijn handen jeuken ook weer om met de DAP aan de slag te gaan. Wielen gaan er ook af en in de Gyon Rim. Lak in de Sonax Polymer Netshield. Bandjes met APC schoonmaken en daarna Perl. Gelukkig is CarClean bij mij om de hoek en haal ik regelmatig nieuwe produkten om uit te proberen.
Vorig weekend nog een A3 Sportback S-Line onder handen genomen met zijn tweetjes. 6 uur bezig geweest maar hij is echt waanzinnig mooi geworden. Was een jaar oud, ex huurauto, geïmporteerd en regelmatige bezoeker van de krasstraat.
 
Ja detailen is leuk, kost alleen best wel wat tijd Stick Out Tongue Heb hem ook samen met een vriend gepolijst maar toch een uur of 8 bezig geweest inclusief wielen, klauwen, glaze en sealen. Wassen en kleien had ik de dag ervoor gedaan dus tel er nog een uur of 2 a 3 bij op voor het totaal Stick Out Tongue Polijsten in twee stappen, eerst oranje hex pad met V36 van Chemical Guys en daarna blauwe finishing pad met V38. Zelfs dan hou je nog micro krasjes als je goed kijkt maar hij ziet er weer lekker strak uit. En diepe glans ondanks dat het wit is Stick Out Tongue

Nu nog tijd hebben om mijn motor te doen en de auto van mij ouders. Die laatste zal ook een mooie zelfvoldoening geven want die kan het goed gebruiken Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Ja detailen is leuk, kost alleen best wel wat tijd Stick Out Tongue Heb hem ook samen met een vriend gepolijst maar toch een uur of 8 bezig geweest inclusief wielen, klauwen, glaze en sealen. Wassen en kleien had ik de dag ervoor gedaan dus tel er nog een uur of 2 a 3 bij op voor het totaal Stick Out Tongue Polijsten in twee stappen, eerst oranje hex pad met V36 van Chemical Guys en daarna blauwe finishing pad met V38. Zelfs dan hou je nog micro krasjes als je goed kijkt maar hij ziet er weer lekker strak uit. En diepe glans ondanks dat het wit is Stick Out Tongue

Nu nog tijd hebben om mijn motor te doen en de auto van mij ouders. Die laatste zal ook een mooie zelfvoldoening geven want die kan het goed gebruiken Stick Out Tongue
Als je dan toch bezig bent ....
Stick Out Tongue
 
  • Leuk
Waarderingen: expor
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!