expor :: 2013 Volkswagen Polo BlueGT

Foto's geplaatst. Helaas is met huidige licht shot van de zijkant erg lastig te maken, waardoor het resultaat slecht te zien is (op camera althans, met het oog ziet het er perfect uit ;)). Lak op de klauwen moet nog even goed uitharden dus shoot op goede locatie volgt nog! Op de huidige foto's lijken de klauwen ook niet zo diep blauw als ze daadwerkelijk zijn, wordt nog even stoeien met camera dus.

PS. Is er geen manier om hoge kwaliteit foto's in de garage te zetten? Ik heb ze ook op externe site gezet in originele grootte maar de garage resized ze altijd...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
De remklauwen zijn standaard niet blauw, alleen bij de Polo R WRC! Ik ben bij de dealer geweest en heb de R WRC in het echt gezien, de kleur is haast identiek, daar ben ik erg blij mee. De verf die ik gebruikt heb is van Foliatec, RS Blue. Deze verf breng je met een kwast aan en dien je te mengen met verharder. Dit levert een zeer harde laklaag op die er nu 27.000km op zit zonder enige slijtage te vertonen. Eén set is genoeg om je klauwen 2 tot 3 keer compleet te schilderen dus zeker niet alles in één keer mengen (zoals staat aangegeven, wel verhouding handhaven)! Mochten ze dus slijten zet ik er gewoon nog een mooi laagje over. Lak droogt mooi strak op en de klauwen gaan super easy schoon, nog altijd.

Voor wat betreft de VCDS instellingen, die heb ik inderdaad zelf gedaan. Omdat het een leasebak is wilde de dealer hier niet aan meewerken dus heb ik zelf maar een kabeltje voor 20 euro besteld :)
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Afgelopen weekend de wielen eraf gehaald om ze even goed schoon te maken voor een nieuwe waslaag. Meteen de remklauwen even tot in de hoekjes schoon gemaakt. Ging super easy met borsteltje en mijn normale auto was shampoo, zien er nog als nieuw uit na 25k km! Foto volgt.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Duurde effe.. Somehow kan ik via TapaTalk wel afbeeldingen uploaden bij normale topics maar niet bij garages. Anyway :) Zo ziet hij er dus uit na 25k en simpel auto shampoo sopje :)

 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!