expor :: 2013 Volkswagen Polo BlueGT

Kunnen ze die needle sweep en andere opties gewoon bij de dealer aan & uit vinken !?
en wat is CH aan & XDS ?

CH is Coming Home. Bij de Polo werkt dit alleen handmatig als je de grootlicht hendel naar je toe trekt voordat je uitstapt. XDS is het electronisch sperdifferentieel. Wat het doet is als je een bocht instuurt dat je binnenste wiel wordt afgeremd zodat de onderstuur neiging wordt verminderd. Ik merkte het verschil goed toen ik hem op strong had gezet, veel strakker door de bocht.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Ziet er waanzinnig mooi uit, moet je ze alle 4 in een paar uur doen en dan je auto minimaal een dag laten staan?
Volgens mij was het 24 uur drogen (advies). Heb verf in 2 porties gemaakt (je kan veel minder gbruiken dan op de verpakking staat, als je maar de verhouding hanteert!), eerst rechterkant en toen linkerkant. Je moet ze eerst 1-2 uur laten drogen voordat ze aan te raken zijn. Remblokken weer vast gezet en klauwen gemonteerd, wielen erop, andere kant. Daarna rustig terug gereden (had hem aan einde van de straat op parkeerplaats gezet). Ziet er nog steeds strak uit, misschien na de volgende winter beetje bijwerken vanwege de garage die paar keer de klem eraf heeft gehaald me grof geweld, dus kleine beschadegingen. Echt goede lak!
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Ha toch.. Mijn vriendin zag een nette witte GT staan op de parkeerplaats. De enige witte die ik hier in de buurt ken, is die van jou.
Wij waren er dus ook, maar heb jou niet gezien. Ik zal de volgende keer beter opletten. ;)
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Haha ik, heb die van jou en jullie inderdaad niet gezien Stick Out Tongue Er rijdt nog een gt rond met bijna zelfde kenteken, eindigt op 76 ipv 79, verder identiek Stick Out Tongue Hij heeft alleen geen blauwe klauwen en verstralers uiteraard, en hij blinkt niet zo hard Big Grin
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Update: gechipt met ECM op maat door VagTechniek:

tPc.jpg
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Ik denk toch dat dit het mooiste manier is in vergelijking met een JD box. Die hakt hem er al vanaf 1800 in. Soort van koppel aan koppel uit.

Denk dat je met een vagtechniek ecm er minder last van hebt.
Daar wil ik nog even op inhaken. De grafieken van JD en Vagtechniek lijken inderdaad anders, maar als je origineel met gechipt gaat vergelijken zijn ze relatief gezien hetzelfde. Het lijk hem voornamelijk in de bankafstelling/meetomstandigheden te zitten want los van de RPM schaal zijn ze identiek. Ik heb er vanochtend eens op gelet maar vanaf 1800 voel ik hem echt inkomen dus wat dat betreft lijkt de uitdraai van JD, of beter gezegd de bank, beter. Uiteindelijk gaat het om het absolute verschil tussen de origenele en gechipte uitdraai en dan leveren beide haast identieke waardes :)

Overigens om de curve hoger te laten starten zal je andere brandstof of 'hardware' aanpassingen moeten doen, anders krijg je, voor zover ik weet, altijd een soortgelijke grafiek waarbij hij verder gaat op het punt waar de opbouw normaal stopt.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Daar wil ik nog even op inhaken. De grafieken van JD en Vagtechniek lijken inderdaad anders, maar als je origineel met gechipt gaat vergelijken zijn ze relatief gezien hetzelfde. Het lijk hem voornamelijk in de bankafstelling/meetomstandigheden te zitten want los van de RPM schaal zijn ze identiek. Ik heb er vanochtend eens op gelet maar vanaf 1800 voel ik hem echt inkomen dus wat dat betreft lijkt de uitdraai van JD, of beter gezegd de bank, beter. Uiteindelijk gaat het om het absolute verschil tussen de origenele en gechipte uitdraai en dan leveren beide haast identieke waardes :)

Overigens om de curve hoger te laten starten zal je andere brandstof of 'hardware' aanpassingen moeten doen, anders krijg je, voor zover ik weet, altijd een soortgelijke grafiek waarbij hij verder gaat op het punt waar de opbouw normaal stopt.

Ik heb de grafieken nog eens goed bekeken.
Je hebt gelijk! Als je van de 2 aanbieders de originele bekijkt dan lopen die gelijk.

Dus volgens mij is het 1 pot nat!
 
Ik heb de grafieken nog eens goed bekeken.
Je hebt gelijk! Als je van de 2 aanbieders de originele bekijkt dan lopen die gelijk.

Dus volgens mij is het 1 pot nat!
Yup, en hij loopt heerlijk soepel, hij klapt er niet ineens in maar gaat gewoon door waar het normaal stopte, en dat rijdt heerlijk omdat je gewoon 'normaal' blijft rijden tenzij je het gaspedaal wat langer indrukt Big Grin
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!