Even voorstellen - VW Polo 6R 1.2 TSI van vbtb

2b0146c08f66857f7d89d573a55617ba.jpg


Ik heb deze erin zitten echt mega fijn navi bluetooth auto info alles erop en eraan 250 euro via ( rudo rudo grigoryan) op fb deze man heeft hele nette service incl inbouwen vraagt hij 275 euro in woerden



Polo 1.6 TDI Highline

En dit systeem werkt ook naar behoren? Niet dat het systeem steeds vast loopt of crasht zeg maar?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90Pk 
dat systeem is ook te bestellen via aliexpress voor rond de 130-140 euro.
Precies het zelfde en heel makkelijk zelf in te bouwen, ik heb deze ook.
ik heb 1x in de 6 maandag een keer een vastlopen en dan start hij uit zichzelf opnieuw op.
Als die gasten er 250 euro voor vragen is dat pure oplichterij.
Via ali express bestel je hem en kan je een warehouse in duitsland of engeland kiezen om de douane te omzeilen.
Succes nog.

Mooie velgen btw
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
dat systeem is ook te bestellen via aliexpress voor rond de 130-140 euro.
Precies het zelfde en heel makkelijk zelf in te bouwen, ik heb deze ook.
ik heb 1x in de 6 maandag een keer een vastlopen en dan start hij uit zichzelf opnieuw op.
Als die gasten er 250 euro voor vragen is dat pure oplichterij.
Via ali express bestel je hem en kan je een warehouse in duitsland of engeland kiezen om de douane te omzeilen.
Succes nog.

Mooie velgen btw

Bedankt, ben zelf ook erg blij met de velgen. Ik ga me maar eens verdiepen in een dergelijk systeem, het lijkt de moeite wel waard in ieder geval.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90Pk 
dat systeem is ook te bestellen via aliexpress voor rond de 130-140 euro.
Precies het zelfde en heel makkelijk zelf in te bouwen, ik heb deze ook.
ik heb 1x in de 6 maandag een keer een vastlopen en dan start hij uit zichzelf opnieuw op.
Als die gasten er 250 euro voor vragen is dat pure oplichterij.
Via ali express bestel je hem en kan je een warehouse in duitsland of engeland kiezen om de douane te omzeilen.
Succes nog.

Mooie velgen btw

Maar dan heb jij geen garantie en en gratis kaarten updates! En dat heb ik nu wel[emoji6]


Polo 1.6 TDI Highline
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
Zoals enkelen van jullie wellicht in een ander topic van mij gelezen hebben, heb ik de poging gewaagd om een RNS 510 Look systeem in te bouwen in m'n Polo. Na een beetje gedoe en geklungel helaas het systeem niet lekker werkend gekregen in m'n Polo. Ik had ook niet zo'n zin meer om ermee aan de gang te gaan om het wel werkend te krijgen. Er bleek nog wel het één en ander mogelijk door middel van programmeren, maar zoals gezegd: ik was er zat van. Daarom ben ik momenteel op zoek naar één van de volgende systemen:
- RNS 310
- RCD 330 Plus met Apple CarPlay.

Mocht iemand iets weten, dan hoor ik dat uiteraard graag.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90Pk 
Mijn Polo heeft reeds "telefoonvoorbereiding plus" als optie. D.w.z. De Bluetooth module is al aanwezig (onder de bijrijdersstoel) en er zit zo'n kastje op het dashboard waarin een adapter geplaatst kan worden.

Daarom ben ik op zoek naar een RNS 310 of een RCD 330 met Apple CarPlay.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90Pk 
Hierbij weer even een update over m'n Polo.

Na een tijdje nagedacht te hebben kwam ik tot de conclusie dat ik alleen maar het streamen van muziek in m'n auto mis. Daarom heb ik de keuze gemaakt om geen RNS 310 of een soortgelijk systeem aan te schaffen, maar eens rond te kijken wat de mogelijkheden bedragen voor mijn standaard RCD 210 systeem.

Ik kwam met een auto elektronica bedrijf uit mijn omgeving in contact en zij gaven aan dat ze een Bluetooth ontvanger aan konden sluiten op de aux in poort (die nog niet aanwezig was op mijn RCD 210).

Zo gezegd, zo gedaan en de ontvanger laten installeren. Het werkt echt super!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90Pk 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!