Even voorstellen - VW Polo 6R 1.2 TSI van vbtb

Hallo allemaal,

Bij deze wil ik mij voorstellen op het MyPolo forum. Ik dacht laat ik mij eens aanmelden, wie weet kom ik nog handigheden te weten met betrekking tot mijn Polo.
Onlangs heb ik een VW Polo 6R 1.2 TSI Match aangeschaft in Duitsland.Dit is mijn eerste auto (ik ben zelf 22), dus ik kan het allemaal niet afwachten ;) Helaas duurt het allemaal nog even voordat ik de Polo op kan halen. Vervolgens moet de auto nog geïmporteerd worden, wat ook proces op zich is.

Voor mensen die geïnteresseerd zijn in de uitrusting van de Polo:
- Kleur: zilvergrijs (reflex silver)
- 4 deuren
- Cruise Control
- Automatisch dimmende binnenspiegel
- Lederen stuur, handrem- en versnellingspookhoes (volgens mij is dit het klein lederpakket)
- Elektrische ramen voor en achter
- Lichtmetalen velgen 15 inch
- Mobiele telefoonvoorbereiding "Plus"
- Parkeersensoren achter
- Radio RCD 210 (helaas zonder aux-aansluiting)
- Regensensor
- Winterpakket (verwarmbare voorstoelen, ruitensproeiers automatisch verwarmd en koplampreinigingsinstallatie)
- Sportstoelen met lederen delen

De optielijst brengt me meteen tot het eerste punt wat ik in de toekomst wil veranderen aan de Polo, namelijk:
- De radio RCD 210 voorzien van een aux-aansluiting
- De radio RCD 210 vervangen voor een RNS 315 of een "neppe" RNS 510
- Eventueel lichtmetalen velgen 16 inch of 17 inch om de standaard 15 inch te gebruiken voor winterbanden.

Ik weet nog niet hoe ik foto's kan uploaden, maar daar zal ik te zijner tijd wel achter komen.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90Pk 
  • Leuk
Waarderingen: Maik
Welkom op het forum! Foto's kan je toevoegen door de button "bestand uploaden" te gebruiken bij je bericht. Dit staat naast "Reactie plaatsen", de knop waarmee je een bericht verwerkt Big Grin

Bedankt voor je reactie. Hier heb ik vast overheen gelezen. Wanneer ik de auto in mijn bezit heb zal ik uiteraard een paar fotootjes posten :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90Pk 
Welkom en veel plezier met je nieuwe aanwinst :)
Ik ben erg benieuwd wat de verschillen zijn met een Polo geimporteerd uit Duitsland.
Wellicht wat interessante uitrustingsverschillen.

Benieuwd naar de foto's.
 
VW  Polo 6R Blue GT, Polo 6C GTI  1.4 TSI ACT, 1.8 TSI 
Welkom en veel plezier met je nieuwe aanwinst :)
Ik ben erg benieuwd wat de verschillen zijn met een Polo geimporteerd uit Duitsland.
Wellicht wat interessante uitrustingsverschillen.

Benieuwd naar de foto's.

Hoi Spaniard,

Ik heb me enigszins verdiept in de opties en de standaard uitrusting van een Highline lijkt er overeen te komen met de uitrusting van de Match (welke ik gekocht hebt). De 6R Comfortline heeft naar mijn weten geen chromen strip in de voorbumper zitten en een aluminium kleurig dashboard. De 6R Highline heeft dit wel en mijn 6R Match heeft dat ook.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90Pk 
Gisteren was het dan eindelijk zover, de Polo is opgehaald uit Duitsland.
Ben er super blij mee! Helaas heb ik er nog niet mee kunnen rijden, aangezien het importeren nog moet gebeuren.
Ook heb ik nog geen foto's gemaakt, doordat de Polo flink vies was geworden achterop de aanhanger.
Een vieze Polo wordt niemand vrolijk van, haha.

De foto's blijf ik jullie helaas nog even verschuldigd...:sweat:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90Pk 
Hierbij de beloofde foto's.

Gisteren is de Polo voorzien van een nieuw setje velgen. Staat super, al zeg ik het zelf ;)

bede92fa45578ebf69e119f0c23701de.jpg



Zo stond de Polo erbij toen ik hem kocht, nog op de originele velgen:
e6a50be83db5189b15a0a1418b7494ec.jpg


01d9cae1ca27e989f83740a06178d5f8.jpg


Nu hopelijk nog een weekje wachten op het kenteken en dan kan er lekker getoerd worden!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90Pk 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Laat maar weten, ik ben benieuwd.
Ik wil namelijk graag de mogelijkheid hebben om muziek te streamen (het zij via Bluetooth, het zij via AUX). Mijn huidige radio (rcd210) heeft deze mogelijkheid niet.

2b0146c08f66857f7d89d573a55617ba.jpg


Ik heb deze erin zitten echt mega fijn navi bluetooth auto info alles erop en eraan 250 euro via ( rudo rudo grigoryan) op fb deze man heeft hele nette service incl inbouwen vraagt hij 275 euro in woerden



Polo 1.6 TDI Highline
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
  • Leuk
Waarderingen: Robbie070
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!