Even Voorstellen! Polo 1.2 69PK 9N3 2008

Beter laat dan nooit, hierbij de foto's van mijn Polo!
 

Bijlagen

  • Polo origineel Interieur.jpg
    Polo origineel Interieur.jpg
    1.1 MB · Weergaven: 36
  • Polo origineel voorkant schuin.jpg
    Polo origineel voorkant schuin.jpg
    1.2 MB · Weergaven: 37
  • Polo origineel zijkant.jpg
    Polo origineel zijkant.jpg
    1.3 MB · Weergaven: 35
Volkswagen  Polo 9N3  1.2-12V OPTIVE 
  • Leuk
Waarderingen: qwiznx
Polo ziet er nog netjes uit! Ga je veel plezier aan beleven [emoji6]
I.v.m xenon inbouwen, de Polo heeft geen canbus dus die kan je vervangen door een canbusloze set.

Ik heb bij de mijne ook nog cruise control ingebouwd. Da's ook nog wel een tof klusje, al is het wel ietsjes geavanceerd.

Ik heb een papieren workshop manual dus als je eens wat info nodig hebt, dan contacteer je me maar en neem ik gerust wat foto's voor je.

Veel plezier met je Polo!
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 6v 60pk BBM 
Polo ziet er nog netjes uit! Ga je veel plezier aan beleven [emoji6]
I.v.m xenon inbouwen, de Polo heeft geen canbus dus die kan je vervangen door een canbusloze set.

Ik heb bij de mijne ook nog cruise control ingebouwd. Da's ook nog wel een tof klusje, al is het wel ietsjes geavanceerd.

Ik heb een papieren workshop manual dus als je eens wat info nodig hebt, dan contacteer je me maar en neem ik gerust wat foto's voor je.

Veel plezier met je Polo!

Bedankt voor de steun, Xenon word ook de eerste aanpassing. Niet alleen omdat het er leuk uitziet maar ook vooral omdat het veel meer lichtopbrengst levert. voor wat betreft Cruisecontrol heb ik begrepen dat het onmogelijk is om dit te installeren op de 1.2 69pk uitvoering. Ik ben dan ook benieuwd hoe jij dit hebt weten te bewerkstelligen.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2-12V OPTIVE 
Mooie basis.
Welkom hier.

Wat ook een optie is ipv xenon is LED.
Onze sponsor xenonlamp.nl kan je daar aan helpen.
Groot voordeel ervan vind ik dat het volledig in je koplamp past. (Met dikke afdek doppen)
Geen modules buiten je koplamp dus.
En net als xenon een zee aan licht.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: Brent Verhaegen
Mooie basis.
Welkom hier.

Wat ook een optie is ipv xenon is LED.
Onze sponsor xenonlamp.nl kan je daar aan helpen.
Groot voordeel ervan vind ik dat het volledig in je koplamp past. (Met dikke afdek doppen)
Geen modules buiten je koplamp dus.
En net als xenon een zee aan licht.

Dat is ook een goed idee inderdaad, ik zal geen gebruik maken van xenonlamp.nl vanwege het feit dat ik dit via een vriend regel, hij zal het ook voor mij inbouwen.

Ik heb nu een ander (vermoedelijk) probleempje in mijn auto. Vorige week vrijdag mijn auto volgetankt en tot nu toe 120KM gereden, echter blijft het benzine metertje aangeven dat hij 100% vol is.. Is er iemand die dit probleem herkent?
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2-12V OPTIVE 
Bij mij is dat ook. Tot minimaal 150km.
grappig dat veel mensen dit hebben maar dat er weinig tot niet over te vinden is. Of ik gebruik de verkeerde termen Stick Out Tongue.

Ik zie bij meerdere mensen interieur verlichting en dit zou ik ook graag willen. Waar hebben jullie deze vandaan? en kan ik deze gewoon aansluiten op mijn lichtschakelaar op het dash?
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2-12V OPTIVE 
grappig dat veel mensen dit hebben maar dat er weinig tot niet over te vinden is. Of ik gebruik de verkeerde termen Stick Out Tongue.
Je kan je er aan storen natuurlijk,
Maar wat wou je er aan doen?
Meer ruimte voor de vlotter in de tank is er niet dus.
En een ding is zeker, je rijdt als je het goed doet 1 op 1.
Tank vol, Tank leeg, Tank vol, Tank leegStick Out Tongue
Bij mij haal ik 400km dan gaat het lampje branden,
Zie zeer weinig snelweg, dus is niet zo gek.
Gaat vaak net 38 liter in dan.:eek:
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Welkom hier, sorry zie zelf als 9N3 rijder nu pas het topic :oops:

Als je iets anders wil dan de meeste anderen hier is wellicht zoiets wel leuk, staat denk ik goed op een Polo en de meesten hier hebben een GTI grille erin: http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=3

Deze persoon verkoopt overigens ook een spoiler zag ik net.

En wat wielen ideeën:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...51fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=49

Deze heb ik er zelf onder, zie profielfoto:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...51fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=74

http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...51fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=81

http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...51fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=37
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!