Even Voorstellen! Polo 1.2 69PK 9N3 2008

Hi mensen!


Bij een nieuwe auto hoort een nieuwe community en dan ook even een korte voorstelronde van mijn kant!


Na een vol jaar gereden te hebben met mijn prachtige Rosso Alfa Romeo 159 1.9 JTS 160PK uit 2006, heb ik de keuze gemaakt om het nieuwe jaar toch te beginnen met een allround-goedkopere wagen (wegenbel. verz. verbruik). Ik ben dan ook afgelopen weekend trotse eigenaar geworden van mij eerste VAG, een metallic antraciet kleurige Volkswagen Polo 1.2 uit 2008 aangeschaft met maar liefst 149k op de tellert.


Komende periode wil ik opzoek gaan naar een mooi setje 17 inch velgen, ik sta dan ook open voor suggesties!


Op Maandag heb ik mijn eigen audio set ingebouwd, bij het trekken van de kabels ben ik zeker overtuigd van de degelijkheid van VW, En het gemak om kabels te trekken.


Ook ben ik nog opzoek naar een klein spoilertje voor achterop, vind ik altijd net wat netter staan!

P.s. Foto's volgen nog ;)!

Met vriendelijk groet,

Jelte P. van Duin
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2-12V OPTIVE 
Welkom op het forum Jelte! Dat is nog wel even een sprongetje terug van 160 naar zo'n 65? Voel je trouwens vrij om ook gewoon foto's van je Alfa je posten, want die willen wij ook gewoon zien Big Grin

Kwa spoiler zou ik gaan voor een GTI spoiler Ze zijn wat moeilijker te krijgen, maar staan het mooist. Een alternatief is een Votex spoiler (Volkswagen toebehoren). Deze komen nog wel eens op het forum voorbij. Bij het kiezen van velgen moet je eerst de keuze maken of je voor originele VW velgen wilt gaan of daarbuiten gaat shoppen. Een setje 17inch Borbet Exor STP vind ik persoonlijk altijd erg mooi onder een 9N / 9N3 (zie de 9N3 van qwiznx). Bedenk je overigens wel dat 17inch wel weer gevolgen heeft voor het verbruik en de 0-100 prestatie, al is dat laatste niet waar je voor kiest bij een 1.2. Maar het verschil ten opzichte van 14 / 15inch merk je gewoon ook wel (ik kan uit ervaring spreken).
 
  • Leuk
Waarderingen: Jelte P. van Duin
Bedankt, ik vind zelf 18 inch te groot voor de polo, 17 inch lijkt me zelf beter passen. Wellicht kan er ook wel 16 inch onder. ik heb nog niet veel ervaring met de looks van verschillende velgenmaten onder de polo. Ik zal dan ook regelmatig aan het rondstruinen zijn in de foto gallerij!

De spoiler zal nog even moeten wachten, het budget is nu een beetje op ;). Mocht je deze echter tegen komen hoor ik het graag!

Hierbij dan de foto van mijn alfa romeo!
 

Bijlagen

  • alfartop.png
    alfartop.png
    928.3 KB · Weergaven: 43
Volkswagen  Polo 9N3  1.2-12V OPTIVE 
  • Leuk
Waarderingen: Steefje, qwiznx en Maik
Ik ben b.t.w. ook aan het orienteren naar manieren om mijn achterruit en achterzijruiten te blinderen.

nou heb ik gevonden; https://www.winparts.nl/interieur-b...9n2-3-deurs-2001-2009/p70261.html#handleiding

Het verschil is dat als ik ze professioneel laat blinderen het mij rond de 250 euro kost. Daarintegen kosten de privacy shades 98 euro.

Wat is jullie ervaring hiermee? of is er wellicht iemand die veel ervaring heeft in het blinderen van ruiten?
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2-12V OPTIVE 
Ik heb ook lang getwijfeld wat ik zou doen.
Blinderen of idd van die schermen.

Blinderen is net even wat strakker.. maar wel definitief...

Nu heb ik 1,5 week terug privacy shades aangeschaft, en het bevalt me prima!
van buiten naar binnen is net even dat donkere tintje.
En het staat hem goed.

Dus ik heb de gok genomen om eerst shades te testen, deze kun je nog x verkopen.
Als folie je niet bevalt kun je er niks meer mee....
 
Ik heb ook lang getwijfeld wat ik zou doen.
Blinderen of idd van die schermen.

Blinderen is net even wat strakker.. maar wel definitief...

Nu heb ik 1,5 week terug privacy shades aangeschaft, en het bevalt me prima!
van buiten naar binnen is net even dat donkere tintje.
En het staat hem goed.

Dus ik heb de gok genomen om eerst shades te testen, deze kun je nog x verkopen.
Als folie je niet bevalt kun je er niks meer mee....

Zou je mij wellicht een link willen sturen met waar je de privacy shades hebt aangeschaft? En heb je wellicht ook een foto van hoe het er bij jou uitziet?
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2-12V OPTIVE 
Zit er veel ruimte tussen die 2 delen dan of zit het naadloos aan elkaar?

Heb net even zitten kijken in de showcases van @starsky en @DeeOow, kreeg echter geen goed beeld van de shades.

Heb jij enig idee of mijn polo canbus heeft? Ik wil deze week even een xenonsetje laten inbouwen..
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2-12V OPTIVE 
Liggen eigenlijk op elkaar, dus geen naad in het midden.

Ik heb de foto's nog.

Betreft canbus durf ik je zo geen antwoord op te geven...

@beide heren, hoop dat ik jullie foto's mag gebruiken :)
 

Bijlagen

  • 2r57o1v.jpg
    2r57o1v.jpg
    312.1 KB · Weergaven: 38
  • 2vlpmqr.jpg
    2vlpmqr.jpg
    323.4 KB · Weergaven: 37
  • 6ibhut.jpg
    6ibhut.jpg
    231.9 KB · Weergaven: 36
  • 15prdcg.jpg
    15prdcg.jpg
    183.9 KB · Weergaven: 35
  • deewoo.png
    deewoo.png
    150.8 KB · Weergaven: 34
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: patsus
Ben ook eigenaar van privacy shades in mijn 9n3, en vind ze super! achter raam bestaat inderdaad uit 2 delen en sluiten naadloos aan elkaar, voor de rest is het super kwaliteit.
Heb sonnieboys gehad voor in mijn volvo v40, en ben daar naar 8 jaar nog zeeeeeerrrr tevreden mee.

Privacy shades zijn ideaal, heb ze uit Groningen zelf opgehaald ( bedrijf zit in Groningen)
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 16v 
  • Leuk
Waarderingen: qwiznx
Bedankt, ik vind zelf 18 inch te groot voor de polo, 17 inch lijkt me zelf beter passen. Wellicht kan er ook wel 16 inch onder. ik heb nog niet veel ervaring met de looks van verschillende velgenmaten onder de polo. Ik zal dan ook regelmatig aan het rondstruinen zijn in de foto gallerij!

De spoiler zal nog even moeten wachten, het budget is nu een beetje op ;). Mocht je deze echter tegen komen hoor ik het graag!

Hierbij dan de foto van mijn alfa romeo!
TI uitvoeren je 159?
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!