Even voorstellen & mijn polo

Ik heb zelf ook de dsg, schakel er vaak zelf handmatig mee, rijd hij stukken zuiniger door! Als ik normaal rustig rij haal ik met mijn gti makkelijk 1 op 14 / 1 op 15. Nu heb ik het over voor de chiptuning. Heb nog niet echt kunnen kijken hoeveel hij nu rijd na de chuning.

Het is maar net hoe je rijd haha. Als ik een paar keer lekker sportief (waar hij voor is) heb gereden merk ik het verschil ook wel!
 
Volkswagen  Golf 7  1.2 TSI 
@Twenteh Heb je het dan over zelf schakelen in zn D, met flippers of de tiptronic pook? Want als ik dat probeer wanneer ik bijvoorbeeld in zn 2 30 km pu rij en ik wil dan naar zn 3 schakelen lukt het niet. Plus als je dan te lang doortrekt (lees te veel toeren maakt) dan denkt de DSG dat ik in slaap gevallen ben en gaat hij alsnog zelf opschakelen.
 
Ik schakel meestal met de pook, maar dat maakt geen verschil. Ik kan als volgt schakelen: 23 km/h -> naar zijn 3, 30 km/h -> naar zijn 4, 38 km/h -> naar zijn 5, 46 km/h -> naar zijn 6 & 54 km/h -> naar zijn 7.

Dat lukt met zowel de pook als met de flippers.
 
Volkswagen  Golf 7  1.2 TSI 
UPDATE:
1 juni: (Wegens de aanrijding)
  • Nieuwe achterbumper
  • Nieuwe onderspoiler.
13 Juni:
  • Nieuwe navigatie (RNS 510)
  • Achteruit rij camera (in het logo)

Daarna nog op de wenslijst:
  • Automatisch inklapbare spiegels.
  • PDC
  • Led achterlampen (van eerdere post met filmpje)
 
Volkswagen  Golf 7  1.2 TSI 
Hallo iedereen, ik ben Hobie Duyn en nieuw hier. Ik weet nog niet hoe alles hier werkt maar dat wijst zich vanzelf wel neem ik aan!
Ik woon in Enschede en ben de blije eigenaar van een VW Polo 1.4 GTI uit 2012 in de kleur metallic wit.

Op 5 december 2014 heb ik hem opgehaald bij de dealer (wel 2e hands) met 44000 op de teller.
Zitten niet super veel opties op maar er zit wel bluetooth conecting op met navigatie, bocht licht systeem, automatisch dimmende binnen spiegel en verder niet echt hele spannende opties.

Het is trouwens een dsg automaatje en rijd echt super fijn!

Nadat ik mijn auto heb opgehaald heb ik er al druk mee bezig geweest:

  • Van halogeen naar BI-Xenon koplampen met led dag.
  • Dak en spiegels gewrapt van wit naar glans zwart.
  • Gechipt van 180 pk en 250nm naar 220 pk en 300nm.
  • 2 piepjes bij ontgrendelen, 1 piepje bij vergrendelen auto.
  • Voor de fun ook al eens blauwe ledjes in de grill gehad. (zwaailampen, zie filmpje)
upload_2015-5-17_12-46-39.png


Wat er nog op de planning/wens lijst staat:

  • Parkeer sensoren voor en achter.
  • Zwarte/led achterlampen.
  • Het nieuwste navigatie model.
  • Led kenteken verlichting
  • Automatisch inklapbare spiegels (indien mogelijk ??)
Tijdens dit proces hou ik jullie natuurlijk op de hoogte!

Check lijst:

  • Chiptuning -> 210pk & 300nm.
  • Bi-Xenon koplampen.
  • Dak en spiegels zwart.
  • LED kenteken verlichting. [foto zie bijlage]
  • Nieuwe achterbumper. (Ivm aanrijding)
  • Nieuwe onderspoiler achter. (Ivm aanrijding)
  • RNS 510 Navigatie (13 Juni) {foto komt}
  • Achteruit rij camera (13 Juni) {foto komt}

Fotos voor (links) en nu (rechts) zie bestand als bijlage!
 

Bijlagen

  • IMG_2364.JPG
    IMG_2364.JPG
    595.9 KB · Weergaven: 29
Volkswagen  Golf 7  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!