Even voorstellen & mijn polo

Hallo iedereen, ik ben Hobie Duyn en nieuw hier. Ik weet nog niet hoe alles hier werkt maar dat wijst zich vanzelf wel neem ik aan!
Ik woon in Enschede en ben de blije eigenaar van een VW Polo 1.4 GTI uit 2012 in de kleur metallic wit.

Op 5 december 2014 heb ik hem opgehaald bij de dealer (wel 2e hands) met 44000 op de teller.
Zitten niet super veel opties op maar er zit wel bluetooth conecting op met navigatie, bocht licht systeem, automatisch dimmende binnen spiegel en verder niet echt hele spannende opties.

Het is trouwens een dsg automaatje en rijd echt super fijn!

Nadat ik mijn auto heb opgehaald heb ik er al druk mee bezig geweest:

  • Van halogeen naar BI-Xenon koplampen met led dag.
  • Dak en spiegels gewrapt van wit naar glans zwart.
  • Gechipt van 180 pk en 250nm naar 220 pk en 300nm.
  • 2 piepjes bij ontgrendelen, 1 piepje bij vergrendelen auto.
  • Voor de fun ook al eens blauwe ledjes in de grill gehad. (zwaailampen, zie filmpje)
upload_2015-5-17_12-46-39.png


Wat er nog op de planning/wens lijst staat:

  • Parkeer sensoren voor en achter.
  • Zwarte/led achterlampen.
  • Het nieuwste navigatie model.
  • Led kenteken verlichting
  • Automatisch inklapbare spiegels (indien mogelijk ??)
  • Nieuwe achterbumper (afgelopen maandag aanrijding van achter gehad. Lichte schade maar wordt vergoed!)
Tijdens dit proces hou ik jullie natuurlijk op de hoogte!

Fotos voor (links) en nu (rechts) zie bestand als bijlage!
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    81 KB · Weergaven: 80
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Golf 7  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Marco71
Ik heb nu het navigatie model met 3 van die draaiknoppen. Weet de naam zo niet, maar indien mogelijk wil ik de grotere met alleen links en rechts onder de draaiknop.
 
Volkswagen  Golf 7  1.2 TSI 
Dat is inderdaad de RNS510, die heb ik zelf ook en ben ik erg blij mee! Hij schijnt inderdaad erg gewild te zijn, dus pas op waar je hem parkeert!
 

Bijlagen

  • 11001660_597023260397381_3095563514298228120_o.jpg
    11001660_597023260397381_3095563514298228120_o.jpg
    85.8 KB · Weergaven: 62
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 
@Twenteh Prachtige GTI, ik heb bijna dezelfde en vroeg me af of je iets merkt kwa verbruik na de chiptuning? Ik heb gehoord dat ze bij JD juist zuiniger worden. Elektrisch inklapbare spiegels zijn trouwens goed na te rusten, ik zag complete sets staan op ebay. Er is ook een handleiding hoe je dit kan doen met OEM spul, je had dan van die motoren nodig die het raammechanisme bedienen, nieuwe spiegelschakelaar etc. Staat geloof ik op polo6rfreunde.de of de engelse variant van die site een hele handleiding.

Groet,

Noel
 
@Noel Dankje wel! Ik heb hem net 2 weken gechipt dus ik kan nog niet echt zeggen of hij daadwerkelijk veel zuiniger is. Heb wel het idee dat hij nu iets zuiniger is op de lange afstand.

En bedankt voor je tip van de siegels, ik ga eens kijken!

Dankje wel :)
 
Volkswagen  Golf 7  1.2 TSI 
Heb een bedrijf in Zeeland gevonden, genaamd AC Parts, dat de elektrisch inklapbare spiegels verkoop en monteert. Kosten plaatje vind ik alleen veel te hoog: 699,00 incl montage.

Kijk nog even verder!
 
Volkswagen  Golf 7  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!