Ervaringen VAS Technics Zeist?

Heeft iemand ervaring met VAS Technics uit Zeist? Voor als nog ben ik niet te spreken over hun..
Vele e-mails verstuurd om uiteindelijk eens in contact te komen met hen. Vervolgens antwoorden die erg kort af waren en niet echt klantvriendelijk en gericht.
Heb van vele goede dingen gehoord over hen m.b.t. inbouw bi-xenon koplampen en VAGCOM werk. Maar zoals hun reageren en nog niet eens een offerte kunnen aanbieden, ben ik eigenlijk van plan om naar een goed alternatief te zoeken en eventueel daar heen te gaan.

Welke ander bedrijf zou ik dan beter heen kunnen gaan? Wil namelijk op mijn Polo 6R (volgens de dealer) van November 2014, de koplampen laten veranderen naar bi-xenon. Hierbij dan ook direct wat VAGCOM werk, zodat de DRL (onder in) ook aangaat zodra het dimlicht aangaat. Met nog een paar andere kleine aanpassingen. Wou in eerste instantie dus naar VAS aangezien hun met originele VW materialen werken, onder anderen dus ook de bi-xenon koplampen.

Alvast bedankt voor de feedback en hulp!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Ben er twee keer geweest maar ik kom er nooit weer. Ze beloven dat ze Bi-xenon koplampen leveren zonder steenslagschade en andere beschadigingen (ze verkopen deze koplampen in verschillende prijsklassen zeggen ze) maar vergeet het maar. Ja meneer, deze zijn eigenlijk splinternieuw, hebben in een testauto gezeten, vandaar die prijs. Twee keer hebben ze me zo beduveld. Programmeren en monteren doen ze goed maar ze verkopen absoluut geen eersteklas topkwaliteit.
 
had ze ook een mail gestuurd , maar kreeg eigenlijk een belabberd antwoord waar ik niets aan had.
Zeg gewoon wat je wel of niet kunt of wilt, dan ben je duidelijk.
gr marcel
 
Seat  Ibiza ST  1.2 TDI 
Lowering is ook heel handig met vag com en inbouw d8 ik

En anders vag techniek? Heb ik contact mee gehad over chippen en heel snel en netjes antwoord gehad.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vw  crosspolo  1.9 tdi 
Precies, contact is erg belabberd. Konden nog niet eens een indicatie prijs geven. Vandaar dat ik ook opzoek ben naar een ander bedrijf die het zelfde doen/kunnen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Bedankt, had hen inderdaad al een mail gestuurd met de vragen er over. Idemdito over het verlagen van mijn wagen. Ben benieuwd naar een reactie van ze.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Bedankt, iemand bekend met Track-Motion? Zij bieden via Marktplaats ook de bi-xenon koplampen aan voor €598,- plus €100,- aan werkkosten.
Opzich een redelijke prijs, maar zijn hun ook 'goed'? Ook met eventuele extra aanpassingen via VAGCOM?

Hier de link naar de Marktplaats advertentie:
http://link.marktplaats.nl/a1007024925

Hoe kun je trouwens zien of het OEM koplampen zijn en niet rip-offs?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
ik heb bij Track-motion mijn PDC achter laten inbouwen. Niet tevreden en paar keer terug moeten gaan om het hersteld te krijgen.
De electronica was heel slordig aangesloten. codering kregen ze niet ingesteld. kleur PDC bleek gewoon met spuitbus aangebracht te zijn( erg slordig). Door de dealer alles netjes (via zekeringkast) laten aansluiten en problemen waren meteen opgelost
Onderdelen halen ze bij Carsystems.pl vandaan ( zag het nl op de doos staan).

2 jonge mannen die in de communicatiesfeer nog iets te verbeteren hebben.
Maar wil nl niet zeggen dat het altijd niet goed is, maar dit is mijn ervaring.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
@labien bedankt voor je reactie! Krijg dan helaas toch maar de neiging om naar VAS te gaan.. Als ik zo een beetje rond hoor zijn hun toch wel de enigste met de 'meeste' kennis er over.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Bedankt, iemand bekend met Track-Motion? Zij bieden via Marktplaats ook de bi-xenon koplampen aan voor €598,- plus €100,- aan werkkosten.
Opzich een redelijke prijs, maar zijn hun ook 'goed'? Ook met eventuele extra aanpassingen via VAGCOM?

Hier de link naar de Marktplaats advertentie:
http://link.marktplaats.nl/a1007024925

Hoe kun je trouwens zien of het OEM koplampen zijn en niet rip-offs?
ZIjn origineel, ik heb ze ook bij hun gekocht en zijn 100% origineel. Of ze moeten wel heel goed zijn met een printer Stick Out Tongue:mrgreen:
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
VAS technics is zeker een aanrader, kwa coderingen weten ze echt veel. Heb zelf gehad dat mijn bcm verkeerd gecodeerd was en hun hebben dit opgelost voor mij. Het leek erop dat de bcm defect was maar het lag aan de codering. Hierdoor is uiteindelijk wel de bcm gesneuveld maar in eerste instantie lag het aan de coderingen. Met achteraf inbouw hebben ze ook veel ervaring en kennis.
 
VAS technics is zeker een aanrader, kwa coderingen weten ze echt veel. Heb zelf gehad dat mijn bcm verkeerd gecodeerd was en hun hebben dit opgelost voor mij. Het leek erop dat de bcm defect was maar het lag aan de codering. Hierdoor is uiteindelijk wel de bcm gesneuveld maar in eerste instantie lag het aan de coderingen. Met achteraf inbouw hebben ze ook veel ervaring en kennis.
Ja ken ze al jaren nog voor ze deze garage. Heb bij hun mijn xenon led koplampen laten monteren letterlijk met 10 min was de auto klaar
23ecf6fbaa26b7cdfd85d339641fed27.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI (Slowmotion) 
  • Leuk
Waarderingen: Ruiter91
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!