Einddemper verwijderen

Goededag,

Zijn er mensen die ervaring hebben met het verwijderen van de einddemper?
Het gaat om een Polo GTI 1.4,

Mijn vragen:
Jullie ervaringen ermee
Of de tegendruk nog goed is zodat ik geen vermogen verlies heb
Of het geluid goed is Niet veelste hard


Groet Sam
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 
Ik heb zelf eerst een tijdje rondgereden zonder middendemper. Naar mijn mening was het nog niet echt luid. Ik heb daarna mijn einddemper ook verwijderd. Tot nu to geen verlies van vermogen. Als je middendemper er al uit is, dan zou ik de einddemper niet verwijderen want anders is het echt luider. Hieronder heb ik nog een filmpje staan met het geluid van mijn GTI met een straight pipe.

 
Volkswagen  Polo 6r  1.4 GTI 180pk 
Heeft iemand toevallig een filmpje of geluidsopname waar ik kan zien/horen hoeveel geluid een 6r 1.4 heeft zonder midden demper?
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
Die heeft een 1.4 GTI.
Is waarschijnlijk niet echt goed vergelijkingsmateriaal?
Oh, sorry ik dacht dat je ook een GTI had! Ik ken niemand met een 1.4 raw powerrrrr zonder middendemper.

update; topic gaat over GTI vandaar haha
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!