Einddemper vervangen

Nee zit erniet onder hij stond bij pon zonder sierstuk.
die losse stukjes zien er niet uit want van de achterkant zie je de bout zitten en zijn 70 per stuk dus 140 euro.
Bij eps lassen ze de sierstukjes erop in de originele look voor 180 euro met levenslange garantie.
Dus als de garantie niet vervalt combineer ik het met de demper.

mvg bob

Hoe kom je aan die prijzen van de sierstukken?
Volgens mij zijn deze stukken veel goedkoper.
Kijk naar eens op ebay.de of bij ichwillautoteile.de.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Neem anders contact op met JMtuning. Zij zijn tot nu toe de goedkoopste denk ik. Voor mijn 9N vragen ze een einddemper + gti sierstukken 325. EPC vraagt 650 voor hetzelfde idee.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Ik denk dat je echt een aftermarket/custom demper moet nemen, zoals al eerder gezegd. Ik heb een andere einddemper en voorste demper weg laten halen, dan gaat die wel aardig herrie maken. Met alleen een andere einddemper krijg je een sportief geluid, bij rustig rijden hoor je bijna geen verschil, bij (vol) gas geven komt het dan een beetje tot leven.
 
Ik denk dat je echt een aftermarket/custom demper moet nemen, zoals al eerder gezegd. Ik heb een andere einddemper en voorste demper weg laten halen, dan gaat die wel aardig herrie maken. Met alleen een andere einddemper krijg je een sportief geluid, bij rustig rijden hoor je bijna geen verschil, bij (vol) gas geven komt het dan een beetje tot leven.

Oke goede uitleg!
dat is precies was ik wil iets meer als standaard maar wel goede kwaliteit.
 
De 1.4TSI (De twincharger iig) heeft een Pre-cat, een cat, een middendemper en een einddemper, en een turbo natuurlijk. Dat zijn genoeg onderdelen die het geluid dempen, met alleen een andere einddemper hoef je je geen zorgen te maken dat het echt herrie gaat maken.
 
Ik heb alleen persoonlijke ervaring met EPS, en dat is gewoon goed spul. Maar (voor mij iig) erg uit de richting en ze zijn erg duur. Ik zie JM tuning wel vaker op het internet voorbij komen en volgensmij zijn de reacties best positief, + ze zijn een stuk goedkoper. PM performance ken ik niet.
Ik zou wat googlen op gebruikers ervaringen en als je er een goed gevoel over heb bellen voor een afspraak.

Wat ik hier zie, ziet er iig goed uit:
Golf GTI Forum • Toon onderwerp - Custom uitlaat jmtuning(jelmer)


Ikzelf ben nu voor de Ibiza bij Atec Tuning in Ridderkerk geweest. Ik ken die gasten daar en weet gewoon dat ze goed bezig zijn, maar ook omdat ze 5minuten bij me vandaan zitten. Altijd fijn als er wat is dat je dan makkelijk kan langs gaan, vind ik ook wel belangrijk.
 
Even je topic een beetje kapen. Past een 9N3 GTi einddemper op een Polo 9N 1.2 12V? Voor zover ik heb gelezen is dus dat ik een adapter moet hebben van 38mm naar 55mm. Klopt dit? Zo ja, dan ga ik denk ik maar bestellen bij de dealer ofzo. Ik vind het veel strakker uitzien.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Jm tuning heeft nog niet gemaild.
Keek net op de pm performance site en ze maken best mooie dingen
Eindsierstuk met einddemper voor 250 All in.
Nou weet ik niet wat voor dempers ze leveren en wat de kwaliteit daarvan is.
Iemand ervaring met deze gasten? Anders kan ik hun ook nog benaderen want die prijs scheelt wel wat met concurrenten.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!