Einddemper vervangen

Goede avond vag rijders.

Als je onder je vw polo 6r een andere einddemper schroeft vervalt de fabrieks garantie dan??
Onder de blue gt zit geen chroom sierstuk(zoals de polo gti):(dus misschien dat ik dat dan combineer met een einddemper plus origineel sierstuk, als het geluid me niet bevalt.(door EPS uitlaten)

mvg bob
 
Nee zit erniet onder hij stond bij pon zonder sierstuk.
die losse stukjes zien er niet uit want van de achterkant zie je de bout zitten en zijn 70 per stuk dus 140 euro.
Bij eps lassen ze de sierstukjes erop in de originele look voor 180 euro met levenslange garantie.
Dus als de garantie niet vervalt combineer ik het met de demper.

mvg bob
 
Mijn verkoper heeft gezegt dat er wel sierstukken opzitten, terwijl ik idd ook foto's heb gezien dat die er niet vanaf fabriek opzitten. Zal hem er nog even mee confronteren als de auto binnen is ;) Heeft de GTI dit wel vanaf fabriek trouwens?

EDIT: Foto zonder sierstukken

3196.jpg
 
Ja dat denk ik ook ja. Maar dan koop je zon dure auto,ga ik niet met opzet stukjes rijden waar je de bouten van ziet. Ze hebben me die stukjes laten zien enzo maar ik vind het niet zo mooi. Dan maar iets duurder maar dan is het wel helemaal af na mijn menin;)
 
Heb al gekeken onder het productie model en er zit geen sierstuk.
Een gti uitlaat zal wel mooi zijn maar weet niet of dat past,maar dan word het kostenplaatje ook hoger denk ik. Het geluid zal ook een stuk mooier zijn. Bij eps kost een einddemper met sierstuk en montage ook 650 euro . Geluid schijnt standaard niet zo bijzonder te zijn.
 
Ik heb een offerte gevraagd voor een 9N bij JMtuning. Dit kreeg ik als mail terug.

Goedendag,

Ik kan een rvs einddemper op maat maken met gti look.

prijs hiervoor is 325 euro incl btw en montage.

Met vriendelijke groet,

Jelmer Maarschall
JMTuning - BKcustoms
info@JMTuning.nl

Zoveel zal het toch niet schelen met een 6R? Dus ik denk dat EPS aardig aan de prijs is.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
EPS is erg duur, goed maar duur. Heb ik onder de Leon gehad, mooi spul.
Ik heb nu bij Atec in Ridderkerk er een andere custom uitlaat onder laten zetten, ook goed en mooi en (voor mij de belangrijkste reden) niet zo achterlijk ver als EPS. hehe

Seat Ibiza Bocanegra - Custom Exhaust - YouTube

Volgensmij was ik voor alleen de einddemper maken en monteren zo'n 350e kwijt.




Dikke machine! Heb je alleen een demper of complete uitlaat?
ik wil gewoon iets zwaarder geluid met de dsg plof dus geen blik geluid maar gewoon zoals een gti klinkt.
 
Iemand nog tips? Wil iets dikker geluid als standaard met de dsg fart zegmaar...

eps kost het 650 eutjes. Dus best wel duur voor alleen einddemper met sierstuk en montage
iemand anders misschien nog goede adresjes?
Mischien pas een polo gti demper wel ik weet het niet:idea:

alvast bedankt!

mvg blue gt
 
zou 't ja? :roll:
ik zou verwachten dat de catback van de GTI wel toe te passen is.
Andere downpipe voor een stage 2 zou misschien wel een probleempje kunnen wordenStick Out Tongue

maargoed, eerst nog eventjes geduld en dan je wagen na oud en nieuw eens even flink vertroetelen, gaat sowieso een mooie bak worden ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!