BlackDiesel
Bekend lid
Daarom laat ik m'n roetfilter mooi zitten!Alleen wel met toekomstige APK-eisen... De roetdeeltjesteller....
Polo
6c
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Daarom laat ik m'n roetfilter mooi zitten!Alleen wel met toekomstige APK-eisen... De roetdeeltjesteller....
Dat zou geweldig zijn haha, of een klep ofzoik zit er wel aan te denken deze "demontabel" te maken zonder dat mn subframe eruit moet. Voor de APK zet ik t roetfilter terug zodat de auto door de keuring komt. Na de APK roetfilter er weer uit. Ben nog onderzoekende of dit mogelijk is. Tips zijn welkom!
Nee dat gaat je niet lukken, al haal je hem iets los dan nog kom je met dat dikke ding er niet tussen, alleen als je hem afslijpt lukt het zonder subframe los te halen, dus ik zou hem gewoon leeg kloppen dat roetfilter, bij de apk controleren ze er nog niet op.ik zit er wel aan te denken deze "demontabel" te maken zonder dat mn subframe eruit moet. Voor de APK zet ik t roetfilter terug zodat de auto door de keuring komt. Na de APK roetfilter er weer uit. Ben nog onderzoekende of dit mogelijk is. Tips zijn welkom!
Nee dat gaat je niet lukken, al haal je hem iets los dan nog kom je met dat dikke ding er niet tussen, alleen als je hem afslijpt lukt het zonder subframe los te halen, dus ik zou hem gewoon leeg kloppen dat roetfilter, bij de apk controleren ze er nog niet op.
En anders zoek je ergens even een illegaal adresje, zo doe ik het al jaren met downpipe.
Ik rij ook al een tijdje met foutcode P0405 rond, maar vraag me nu af wat nu slim is. De EGR uitschrijven met de huidige (nieuwe) APK-eisen lijkt me niet meer handig.Alleen wel met toekomstige APK-eisen... De roetdeeltjesteller....
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.