Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ronald zei:@ TrickJ: ja het chippen via ABT (dealer) voor 1100 euro kan dus ook niet omdat Pon het niet heeft vrijgegeven. beetje jammer.... wanneer ik m zal chippen zal ik 70NM en 50PK erbij krijgen!!!! dus blijft verleidelijk. Als ik het laat doen wil ik het ook bij JD laten doen maar hoe heeft je broer dit ervaren?? professioneel werk? en geen problemen mee? hoelang geleden gechipt??
@ Dio: Dan wil ik niet weten wat voor (oude) auto's jij hebt gehad maar de rode lakken van tegenwoordig verkleuren amper. Natuurlijk verkleuren deze maar dat doet elke kleur! Ik heb zelf een poetsbedrijfje en kan je garanderen dat jij over 4 jaar (wanneer ik de auto toch allang niet meer heb) zelf geen kleurverschil ziet. Er is natuurlijk een verschil tussen het habbibabbi turtlewax poetsen van menig autoliefhebber en het poetsen wat ik doe.
En ja mocht het toch gebeuren, bestaan er gelukkig nog autospuiters![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.