Eerste lid--> Ronald 9n3 GTI

Hallo,

Ik ben Ronald, ben 20 jaar en kom uit omgeving Utrecht. ik werk op kantoor bij een grote internetwinkel.

oke, genoeg over mezelf...nu de auto(s) want daar komen we voor ;)
Sinds een maandje rijd ik een rode 9n3 GTI 1.8 20v Turbo, hiervoor reed ik een silverbird 9n3 1.4 80pk welke ik GTI had uitgevoerd, omdat ik toch iets snellers wilde heb ik de GTI gekocht wat me tot nu toe goed bevalt.

Voor de 9n3 1.4 reed ik een 6n 1.6 8v, dit was een heerlijk bakkie, helaas is hiervan de distributieriem geklapt (de vorige eigenaar zei dat deze was vervangen :x ) dus moest de auto weg.

Ik zal morgen even wat foto's posten:)

allemaal veel plezier toegewenst op dit mooie nieuwe polo forum Big Grin

Groeten,
Ronald
 
Hierbij de foto's;

de 9n3 GTI:
509134710_5_N9pb.jpeg


de 9n3 1.4 80pk (wintermodus)
509135314_5_KCF5.jpeg


de 6n 1.6 8v (sorry voor de slechte foto)
247861005_5_glcg.jpeg



wat vinden jullie ervan:)? Big Grin
 
bedankt voor jullie reacties!Big Grin

ik zelf vond de silverbird ook wel mooier, maar rood valt lekker opBig Grin is een keer wat anders....

ik heb verder nog niet echt plannen met de GTI, denk niet dat ik er veel aan ga doen. maar stel dat dit wel gaat gebeuren weet ik wel precies wat.
1 verlagen
2 17inch bbs le mans
3 zwart dak

maar vind het beetje geldverspilling aangezien ik nooit zo lang met een auto doe omdat ik ze snel zat ben Stick Out Tongue
 
ja maar het is ook niet zeker of ik dit uberhaupt wel ga doen, misschien houd ik de auto wel gewoon helemaal origineel (verkoopt ook beter)

was de xenon nog vergeten btwStick Out Tongue (die komt er wel zowieso in) zit nog te twijfelen tussen 5000K en 6000K.

Over de velgen weet ik ook niet zeker. of de bbs le mans. of OZ superleggera's in het goud :cool: is een keer wat anders dan zwartStick Out Tongue
 
ja klopt helemaal, met dit probleem had k met de 1.4 te kampen. maar de GTI is uit 2006;) dus geen probleemBig Grin

wat vind je van de OZ superleggera in het goud?

en wat vind je van chippen? ergens ben k bang voor defecten als ik 200PK uit die polo ga pompen
 
[resize=150:3v1w056k]http://www.wheelcentre-scotland.co.uk/acatalog/OZ_SUPERLEG_thumb.jpg[/resize:3v1w056k] [resize=150:3v1w056k]http://www.sono-tuning.com/images/jantes/bbs/BBS-LE-MANS.jpg[/resize:3v1w056k]

Ik zou zelf persoonlijk gaan voor de BBS Le Mans maar de OZ Superleggera is ook zeker geen verkeerde velg. Zou alleen dan niet snel kiezen voor een goude versie eerder voor zwart of zilver. Maar misschien staat het wel erg mooi met het rood van je GTI.

Dus ik zeg ff photoshoppen ! Kwa chiptuning heb ik geen idee of het beter voor je auto is of juist slechter. Misschien dat Johan jou hier meer over kan vertellen.
 
xenon mag niet zomaar nee, je moet idd koplampsproeiers en AUTOMATISCHE hoogteregeling hebben (dus geen hoogteverstelling, dat moet je zelf nog handmatig bedienen namelijk) de auto moet zegmaar aan de hand van de belading zelf de hoogte gaan regelen..

echter zou ik me hier niet druk om maken, voor de apk alleen even een dagje de standaard halogeen lampen erin en klaar Big Grin
 
ja ik wil zowieso pilot en niet zo'n goedkoop knipper setje.
pilot heeft een nieuwe lijn, de pro, met piepkleine balasten en dat is wel gunstig aangezien het onder de motorkap aardig vol ligt :lol:

over de kleur ben ik er nogsteeds niet uit, wil het zo origineel mogelijk laten lijken maar aangezien ik geen lenskoplampen heb, ben ik bang dat 5000k iets te wit word.

ben nu eerst bezig om weer het 1 en ander aan mijn poetscollectie toe te voegen, wanneer dit allemaal binnen is ga ik de xenon bestellen.
 
mooie wagens heb je gehad,
enn heb je nu,
alleen de kleur rood is absoluut niet meer mijn ding.
verder wel vet hoor een gti.

xenon zal m goed staan.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
bedankt! alleen dat gezeik over de kleur rood heb ik nu wel gehad :twisted:

ben er ondertussen achter dat ik de enige ben die rood super dik vind staan en hoef niet meer van andere te horen: " is niet mijn ding"

als je het niks vind, hou het lekker voor jezelf. Aan elke auto valt wel iets te zeiken maar als we dat allemaal gaan doen word het er heus niet gezelliger op.
 
bedankt jongens dat jullie dit zo positief opvatten, heb het ook niet gezegt om mensen af te kraken maar ik ben gewoon van mening dat iedereen een andere smaak heeft, prima, maar hou het voor jezelf als iets aan andermans auto je niet aanstaat.

wij zijn allemaal autoliefhebbers welke keihard gewerkt hebben voor onze auto.

@johan; chippen weet ik nogsteeds niet, ergens lijkt het me wel leuk maar het is niet vrijgegeven door PON omdat de versnellingsbak het niet aan zou kunnen. dus mijn garantie vervalt dan ook + dat de auto gewoon moeilijker verkoopt gechipt.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!