Dubbele achteruitrijlampen

Dat kan natuurlijk ook. Heb je er een foto van hoe het eruit ziet als ze aan staan?

Vanmorgen even een fotootje voor je gemaakt. Je kan goed het verschil zien in opbrengst tussen de originele achteruitrijlampen en de leds. Daarbij komt, dat de originele aan de verkeerde kant zit, waardoor je weinig zicht hebt als je naar achter rijdt.
 

Bijlagen

  • 20170124_061213.jpg
    20170124_061213.jpg
    1.3 MB · Weergaven: 149
VW  Polo 6R  1.2 Blue motion 
Ik heb deze mod ook gedaan. Ik heb twee LEDs gekocht met twee kleuren. Die passen zo in de H21W fitting. Daarnaast hebben ze een kabeltje eraan die je apart aansluit.
Als op de socket spanning komt stralen ze rood uit, als er op de kabel spanning komt stralen ze wit uit.

Alleen waar ik ze gekocht heb... ik kan het linkje niet meer vinden. Volgens mij komen ze van eBay af...
https://www.amazon.com/dp/B01M7NPD9V
Zoiets?
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
  • Leuk
Waarderingen: Polovl
Oke,

Ik heb deze lampjes inzitten..

2x BAY15D 1157 380 12 V-24 V 21/5 W Wit/Rode Kleur Cree Chips XBD LED 80 W Stop Tail Dual Filament Gecombineerd Achter Stop
http://s.aliexpress.com/e6nAZzMb
(from AliExpress Android)


Zoals je ziet betreft het hier een 1157 fitting..

Vraag de verkoper voor een dubbelkleurig lamp.. dat kan hij wel fabriceren..
Verzenden gaat ook best rap.. ik had hem binnen een week al..


Gaat het zo lukken of moet er nog echt een How-to- komen ? [emoji14]
Als je die nog hebt, graag!

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 fsi 96pk 
Dat zie je vaak met nieuwe members, willen snel posts krijgen en dan doen ze dit soort dingen.
Kan best zijn dat er binnenkort verkoop posts van hem komen.
Alleen aanmelden voor dat

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Het gaat mij niet om de posts. En er komen al helemaal geen verkoop posts van mij. Zou dit alleen ook graag op mijn polo willen hebben

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 fsi 96pk 
Dat zie je vaak met nieuwe members, willen snel posts krijgen en dan doen ze dit soort dingen.
Kan best zijn dat er binnenkort verkoop posts van hem komen.
Alleen aanmelden voor dat

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Nee. Denk niet dat je zo snel moet oordelen. Ik maakte dezelfde fout omdat mensen misschien onwennig zijn op forums of uit enthousiasme over bepaalde info (Zoals een datum) heenkijken.

Bovendien is het beter dat oude topics waar de info al in staat boven water komen dan 100 topics over het zelfde, toch?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  • Leuk
Waarderingen: VM407
Ik wil niet mijn gelijk halen, alleen lijkt het me ongepast dat nieuwe leden op deze manier behandelt worden. We zijn allemaal auto lief hebbers met elkaar, en als er iemand nieuws is die die passie deelt en dus enthousiast is om aanpassingen te maken aan zijn wagen moeten we dat beamen ;) verder blijven we OT.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!